کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با هدف گرامیداشت فرهنگ بلوچ در سراوان؛

چهارمین جشنواره نقاشی و طراحی ازم برگزار شد

8 فروردين 1403 ساعت 13:06

دبیر انجمن مردم نهاد هنرمندان شهر آفتاب گفت: چهارمین جشنواره نقاشی و طراحی «ازم» با هدف گرامیداشت فرهنگ بلوچ در سراوان برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، سینا مرزبان در گفتگو با شستون بیان این اینکه این جشنواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، خانه جوان، جمعیت هلال‌احمر، شهرداری، اداره ورزش و جوانان، آموز کتابخانه‌های شهرستان، میراث‌فرهنگی، امور عشایری، پایگاه هنردرمانی بهزیستی و انجمن نمایش برگزار شد، بیان کرد: چهارمین جشنواره نقاشی و طراحی ازم باهدف گرامیداشت روز فرهنگ بلوچ در سه بخش کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.
 
 وی با بیان اینکه در این جشنواره ۲۲۷ نفر شرکت کردند که اختتامیه در روز ملی هنرهای نمایشی برگزار شد، افزود: جوانان بلوچ، آداب‌ورسوم بلوچستان، مراسم ازدواج بلوچی، جاذبه‌های گردشگری منطقه بلوچستان، معرفی اسطوره‌های بلوچستان، روایات و داستان‌های بلوچ و طبیعت بلوچستان از موضوعات این جشنواره بوده است.
 
 دبیر انجمن مردم‌نهاد هنرمندان شهر آفتاب ادامه داد: به نفرات اول جشنواره در بخشش طراحی و نقاشی جوان تندیس جشنواره، دیپلم افتخار، عضویت رایگان به مدت یک سال عضویت در کتابخانه و جوایز نقدی و همچنین به نفرات دوم دیپلم افتخار، عضویت رایگان به مدت یک سال در کتابخانه و جایزه نقدی و به نفرات سوم لوح تقدیر، عضویت رایگان به مدت یک سال در کتابخانه و جایزه نقدی و نفرات چهارم (شایسته تقدیر) لوح تقدیر، عضویت رایگان به مدت یک سال در کتابخانه و جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.
 
 مرزبان اضافه کرد: در نوجوانان برگزیدگان توسط ادارات برگزارکننده تقدیر شدند و در بخش کودکان بله برگزیدگان دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهدا شد.
 
 انتهای خبر/


کد مطلب: 167876

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/167876/چهارمین-جشنواره-نقاشی-طراحی-ازم-برگزار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir