کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برای بمب‌گذاری به انگلیس می‌روم

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 2 شهريور 1393 ساعت 12:22

یک عضو انگلیسی داعش در گفتگوی صوتی با بی‌بی‌سی سخنان تکان‌دهنده‌ای را بر زبان آورد و انگلیس را هدف بمب‌گذاری‌های خود خواند.


به گزارش سرويس بين الملل عصر هامون، "سکندر کرمانی" خبرنگار بی بی سی به منظور بررسی طرز فکر اعضای داعش و خطر آن برای غرب ، با یک تروریست عضو داعش که در سوریه حضور دارد، گفتگوی صوتی انجام داد.

این تروریست 27 ساله پاکستانی که تابعیت انگلیسی دارد و نام خود را به علت شباهتش به یکی از اعضای کشته شده القاعده، به "اولاکی" تغییر داده و در درگیری هفته پیش زخمی شده است.

این تروریست خبر سر بریدن چند پیکارجو در اطراف حلب را تایید کرد و گفت ما سر چند نفر حدود سه یا چهار نفر را بریدیم که شاید بیشتر هم بودند ولی سه ، چهار نفری را که خودم می دانم سرها را مانند همیشه به مرکز شهر بردیم تا میان جاسوسان وحشت بیاندازیم و روحیه آن ها را تضعیف کنیم.

وی درباره واکنش احتمالی امریکا به کشته شدن جیمز فولی به خبرنگار بی بی سی گفت سربازانتان را بیاورید ، سربازان امریکایی تان ، سربازان انگلیسی‌‌تان را ؛ ما همه شان را به جهنم می‌فرستیم، اگر سربازان امریکایی پا در خاک ما نگذارند ما به امریکا می رویم تا سربازانتان را سلاخی کنیم همان گونه که شما خواهرها و برادران ما را سلاخی کردید.

اولاکی گفت من از انگلیس متنفر هستم ، تنها چیزی که ممکن است من را به انگلیس برگرداند این است که یک جایی بمبگذاری کنم.


انتهای پیام/ 4030


کد مطلب: 58709

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/58709/بمب-گذاری-انگلیس-می-روم

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir