کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار مرتضوی:

فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی بهترین راه مبارزه با تهاجمات دشمن است

3 آذر 1393 ساعت 9:15

فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت : فعالیت در بحث اقتصاد مقاومتی از درون اقتصاد کشور را پویا می کند و در برابر تهاجمات دشمنان اقتصاد کشور را بیمه می کند .


به گزارش سرویس سیاسی عصر هامون، سردار سید حسن مرتضوی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در زاهدان به زاهدانه گفت: بسیج سازندگی 4 ماموریت عمده را در دستور کار خود دارد که اولین آن سازندگی در اقساء نقاط استان است ، دوم بحث محرومیت زدایی است که تلاش زیادی در این زمینه شده است ، سوم ترویج فرهنگ جهادی است که امروز شاهد حضور گروه های جهادی در اشکال مختلف در نقاط محروم استان هستیم و ماموریت بسیار مهم آن ورود در حوزه های اقتصاد مقاومتی به فرمایش مقام معظم رهبری است که این نمایشگاه گوشه ای کوچک از فعالیت بسیج در بحث اقتصاد مقاومتی است .
وی گفت: فعالیت در بحث اقتصاد مقاومتی از درون اقتصاد کشور را پویا می کند و در برابر تهاجمات دشمنان اقتصاد کشور را بیمه می کند .
سردار مرتضوی با اشاره به پتانسیل های موجود در استان بیان داشت: در همه نقاط استان محصولاتی وجود دارد که در نوع خود بی نظیر است و می توان با تلاشی هدفمند ، هوشمند و با همکاری دستگاه های ذیربط در جهت توسعه آن در عرصه های مختلف اقتصاد مقاوتی فعالیت داشته باشیم.
وی افزود: امروز یکی از مشکلات اصلی جامعه بحث اشتغال زایی است که در این زمینه باید تلاش زیادی شود و فعالیتهای اقتصاد مقاومتی در جهت اشتغال زایی نقش به سزایی دارد.
وی با اشاره به نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی افزود : بسیج افتخار این را دارد که در سطح کشور بیش از 23 هزار واحد اقتصاد مقاومتی را به صورت همزمان فعال نموده و این تحولی بزرگ در زمینه تولید و اشتغال زایی است .
انتهای پیام/ 9031


کد مطلب: 61648

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/61648/فعالیت-عرصه-اقتصاد-مقاومتی-بهترین-راه-مبارزه-تهاجمات-دشمن

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir