کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت هفته امور تربیت بدنی صورت گرفت:

گزارش تصویری/ مسابقات شیرجه زنی و شنا در آبشار اسفند دلگان

دلگان پرس , 19 اسفند 1394 ساعت 9:09

کارشناس تربیت بدنی آموزش وپرورش دلگان از برگزاری مسابقات شیرجه زنی، شنا و صخره نوردی به مناسبت هفته امور تربیتی در آبشار روستای اسفند جلگه چاه هاشم این شهرستان خبر داد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از دلگان پرس، مسعود محسن زاده کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تربیت بدنی آموزش و پرورش با همکاری مدیران مدارس روستای اسفند یک دوره مسابقات در رشته های شنا، شیرجه زنی و صخره نوردی در رده‌های مختلف سنی برگزار کرد.
کارشناس تربیت بدنی شهرستان دلگان افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مهم‌ترین نهادی که در عرصه تربیت و فرهنگ ایجاد شده، نهاد امور تربیتی در اداره آموزش و پرورش بوده است.
محسن زاده تصریح کرد: این نهاد به منظور نهادینه کردن باورهای دینی کودکان و نوجوانان و تربیت آنها  توسط شهیدان والامقام رجایی و باهنر تاسیس شده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در این  دوره از مسابقات که در آبشار پورای روستای اسفند جلگه چاه هاشم برگزار شد 4 نفر از دانش آموزان در مسابقات شیرجه زنی ، 4 نفر دررشته شنا و 2 نفر در مسابقات صخره نوردی موفق به کسب مقامهای برتر شدند.
 

 

 

 

 

 

 
 انتهای پیام/4382


کد مطلب: 82864

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/82864/گزارش-تصویری-مسابقات-شیرجه-زنی-شنا-آبشار-اسفند-دلگان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir