تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۶
معاون فرهنگی سازمان بسیج:

بسیج بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی دنیا است

معاون فرهنگی سازمان بسیج گفت: بسیج بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی دنیا پر از ایده و برکت است در رویداد قهرمان شهیدم قریب به هزار اثر از سراسر کشور دریافت شد.
بسیج بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی دنیا است
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از زاهدنیوز، سردار علی مقواساز در مراسم جشنواره شهید محمدحسن سروری راد و تجلیل از فعالین فرهنگی هنری پایگاه‌های برتر مقاومت بسیج منتخب سیستان و بلوچستان با اشاره به این جشنواره بیان کرد: در رویداد قهرمان شهیدم ایده‌های نوجوانان و جوانان استفاده شود و این ایده‌ها پر از برکت است و بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی دنیا یعنی بسیج قریب به یک هزار ایده از سراسر کشور در این رویداد ارسال شد.

وی ادامه داد: منتخب این رویداد شهید سروری بود که در اغتشاشات سال گذشته در گرمسار به مقام والای شهادت نائل شد و الگویی برای ما شد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی شهید جاودانفر تصریح کرد: ایشان برادری از مجموعه فرهنگی بسیج سال گذشته را از دست دادیم شهیدی بسیار عزیزی بود این شهدا در بین ما هستند و حضورشان احساس می‌شود.

وی افزود: کشور ما در حال مبارزه با جنگ نرم است رهبر انقلاب بسیار به آن اشاره کرده است به‌خصوص در بیانات عید فطر سال گذشته این جنگ نرم سخت‌تر از جنگ سخت و نیمه‌سخت است.

مقواساز تشریح کرد: جنگ نرمی که دشمن شروع کرده علاج آن خیلی سخت‌تر است دو هدف دارد یکی تواصیع و ارتباط بین مؤمنین را قطع کند و دیگری وارونه نشان‌دادن حقایق است همه شمایی که پای‌کار هستید باید جلوی این اهداف را بگیرید.

وی ادامه داد: کار فرهنگی از واجب‌ترین کارها است نفربه‌نفر باید انجام دهند دشمن می‌خواهد ذهن مردم ما را به سمت دیگر ببرد باید سخت پای نظام و رهبر باید ایستاد.

 معاون فرهنگی سازمان بسیج اذعان کرد: شمایی که اینجا نشستید نفر نیستید هر کدام با چندین نفر در ارتباط هستید، رهبر انقلاب می‌فرمایند وظیفه اساسی همه جهاد است واژه‌ای از جهد و تلاش است که محکم مقابل دشمن ایستاد.

وی افزود: دشمن از واژه جهاد به‌خصوص در جبهه فرهنگی بسیار می‌ترسد معادل فارسی جهاد، مبارزه می‌شود که یعنی محکم ایستادن، نقشه راه داشتن، نفس‌زدن، دشمن را بر زمین‌زدن و... است.

دشمن ایستاده است تا بی‌تفاوتی را ترویج دهد
مقواساز مطرح کرد: همه دشمن ایستاده است تا کلمه بی‌تفاوتی را ترویج دهد با رمان، فیلم و تولیدات مختلف برای ترویج این کلمه ایستاده است برای مقابله با جهاد ایستاده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به‌سرعت پیش می‌رود در جبهه فرهنگی از دورترین نقاط نیز در رویدادها و... شرکت می‌کند برای رویارویی با دشمن باید تجهیزات و جبهه داشت.

 معاون فرهنگی سازمان بسیج خاطرنشان کرد: همه کثافت‌های عالم ایستادن تا جلوی جبهه حق بایستند باید با جهاد مقابل آن ایستاد نکند بیکار بمانیم اینجا تنگه احد است باید محکم ایستاد و دل امام‌زمان (عج) را آرام کرد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcdoj0fxyt09k6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما