کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آرشیو/ پدر شهید محمد علی جنگی زایی؛

فرزندم هدیه ای الهی بود که آنرا به رهبرم بخشیدم

10 بهمن 1393 ساعت 10:57

پدر شهید محمد علی جنگی زایی گفت: فرزندم هدیه الهی بود که خداوند او را به من ارزانی داد و من این هدیه را تقدیم نظام جمهوری اسلامی و رهبرم کردم.


به گزارش عصر هامون، ابتهاج جنگی زایی پدر شهید محمد علی جنگی زایی گفت: شهید محمد علی جنگی زایی در سال ۶۳ به دنیا آمد و با آمدنش خیر و برکت در این خانه به خوبی مشاهده می شد.
برادرم محمد علی جنگی زایی در سال ۱۳۶۲ در جبهه های حق علیه باطل در سومار شهید شد و من و همسرم به علت علاقه ای که به این شهید داشتیم نام فرزندم را هم نام برادر شهیدم محمد علی گذاشتیم.
وی گفت: فرزندم هدیه الهی بود که خداوند او را به من ارزانی داد و من این هدیه را تقدیم نظام جمهوری اسلامی و رهبرم کردم.
پدر شهید اذعان کرد: خداوند در قرآن می فرماید: “اگر در راه خدا کشته شوید یا بمیرید، آمرزش و رحمت خدا بهتر از هر چیزی برایتان خواهد بود”
شهادت تولدی دیگر است و در واقع شهادت راهی است پر رمز و راز که تا خود انسان نرود و آن را نچشد، نمی فهمد که چیست و چگونه است و چطور باید آن را پیمود.
پدر شهید از شهادت فرزندش به عنوان ادای دین خود به این نظام یاد کرد و افزود: از نظر اسلام هر کس به مقام و درجه شهادت نائل آید، یعنی واقعاً در راه هدفهای عالی اسلامی قدم برداشته است و محمد علی در روزی که اعزام به ماموریت می شد به من گفت: من می روم و امیدوارم که دعای خیرتان بدرقه راهم باشد و این آخرین جمله ای بود که محمد علی به من گفت.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 47480

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/47480/فرزندم-هدیه-الهی-آنرا-رهبرم-بخشیدم

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir