تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۱۳
چشم انتظاری ۹ ساله ۱۲۰ هزار نفر برای افتتاح مرکز درمانی؛

بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی سیب و سوران در کش و قوس تأمین اعتبار است

بیش از ۱۲۰ هزار سیب و سورانی پس از ۹ سال کماکان چشم انتظار افتتاح بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی هستند.
بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی سیب و سوران در کش و قوس تأمین اعتبار است
به گزارش خبرنگار عصرهامون، پروژه ساخت بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی شهرستان سیب و سوران از سال ۱۳۹۳ آغاز شد اما به دلیل عدم تخصیص اعتبار این پروژه ملی چندین بارمتوقف شده و زمان بهره‌برداری از این ابر پروژه در سیب و سوران نامشخص بود.

در سال ۱۳۹۶ با افزایش ۱۸۰میلیارد ریالی اعتبار پروژه و تخصیص آن در سال ۱۳۹۷ این انتظاردر اذهان عمومی با توجه به بیانات مسئولین وقت شهرستانی شکل گرفت که تا پایان سال ۱۳۹۷ شاهد بهره‌برداری این پروژه مهم در حوزه درمان و سلامت شهرستان خواهند بود.

به گفته مسئولین وقت شهرستان سیب و سوران در سال ۱۳۹۹ و از اعتبارات جهش تولید ۲۰۰میلیارد ریال به این پروژه تزریق شده است با این حال بعد از گذشت ۳سال از افزایش اعتبار این بیمارستان و قول افتتاح آن توسط مسئولین وقت شهرستانی و استانی، همچنان کار فیزیکی بیمارستان به اتمام نرسیده است.

بیمارستان سیب و سوران ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فرشاد گرگیچ، فرماندار سیب و سوران در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: فاز اجرایی بیمارستان ۶۴ تختخوابی سیب و سوران بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اما به دلیل عدم انجام تعهدات پیمانکار روند اجرای پروژه به کندی پیش می‌رود.

وی افزود: تاکنون بیش از ۱۰ مرتبه از بیمارستان و رونده اجرای کار پیمانکار با مسئولین مرتبط شهرستانی و استانی بازدید و نظارت داشته و پیشرفت محسوسی در روند اجرای کار مشاهده نشده است.

فرمانداز سیب و سوران در ادامه با توجه به گلایه‌های مردم شهرستان که همواره در کنار رنج بیماری رنج سفر به شهرستان‌های همجوار را جهت درمان بر دوش می‌کشند، تصریح کرد: مکاتبات و پیگیری‌های متعددی با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شده است تا مردم سیب و سوران از خدمات مطلوب بیمارستانی در شهرستان بهره‌مند شوند و اگر در این راستا کوتاهی از طرف پیمانکار پروژه صورت گرفته باشد با جدیت پیگیر آن هستیم و از دستگاه‌های مرتبط نظارتی این انتظار می‌رود که نگاهی ویژه‌تر بر روند اجرای تعهدات پیمانکار این پروژه مهم درمانی در سیب و سوران داشته باشند.

گرگیچ گفت: در جریان سفر رئیس جمهور به استان و بررسی پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان به بیمارستان ۶۴ تختخوابی سیب و سوران به این پروژه اعتبار تخصیص داده شد تا در سریع‌ترین زمان ممکن این بیمارستان افتتاح و آماده ارائه خدمات به مردم عزیز این منطقه باشد.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdcbgwb85rhbswp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما