تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۴
در استمرار انجام گشت‌های بهداشتی؛

۸۵۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته جمع آوری شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: طی بازدیدها و بررسی‌های انجام شده توسط گشت‌های بهداشتی مقدار ۸۵۰کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و غیرمجاز از واحدها سطح شهرستان جمع آوری شد.
۸۵۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته جمع آوری شد
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون ایوب کرد تمینی در گفتگو با شستون بیان کرد: پایش و نظارت بر رعایت موازین بهداشتی؛ واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی، خبازی‌ها، فروشگاه‌ها و… توسط گشت‌های نظارتی متشکل از کارشناسان بهداشت محیط و تغذیه به صورت روزانه انجام می‌شود.

وی افزود: این گشت‌ها به منظور تشدید و اثربخشی فعالیت‌های نظارت بر موازین بهداشتی، برخورد قاطع و قانونی با متخلفین بهداشتی انجام می‌پذیرد.

مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان سیب و سوران ادامه داد: تاکنون طی بازدیدها و بررسی‌های انجام شده تعداد ۱۴ واحد متخلف به مقامات قضایی معرفی، ۲ واحد پلمب و ۵ واحد مشمول جریمه نقدی شده‌اند. لازم به ذکر است در این مدت مقدار ۸۵۰کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و غیرمجاز از واحدها سطح شهرستان جمع آوری شد.

کرد تمینی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و سوء استفاده احتمالی توسط برخی افراد سودجو مراتب را به سامانه ۱۹۰ اعلام کنند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcaaan6o49nmu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما