تاریخ انتشار :جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۹
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

امروز پرچم ایران در جغرافیای اسلام با افتخار برافراشته است

فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز پرچم اسلام و انقلاب در ایران و جغرافیای اسلام با افتخار برافراشته شده و دشمنانی که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم هستند خود در حال زوال و نابودی هستند.
امروز پرچم ایران در جغرافیای اسلام با افتخار برافراشته است
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان راسک ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: وظیفه خود می‌دانم بابت همه تلاش‌هایی که در راستای اهداف انقلاب اسلامی که همان خدمت صادقانه و خالصانه به مردم عزیز و شریف است قدردان باشم.

وی افزود: از وظایف جدی و مهم مسئولان در همه سطوح استفاده درست از همه ظرفیت‌ها جهت خدمت به مردم است که الحمدلله شماها در حال خدمت‌رسانی به مردم عزیز و بزرگوار هستید.

فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش خود همواره مورد هجوم جدی دشمنان اسلام قرار گرفت و آن‌ها تمام تلاش خود را کردند تا این حرکت ارزشمند مردم ایران را متوقف نمایند.

شفائی تصریح کرد: دشمن تمام ظرفیت خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آورد؛ آن‌ها به دنبال این بودند تا مردم را نسبت به گذشته انقلاب اسلامی پشیمان و وضعیت حال را نامناسب و آینده را ناامیدکننده جلوه دهند؛ اما به فضل الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همت همه مردم و خدمتگزاران آن‌ها، علی‌رغم شبهات فراوان، پخش پیوسته دروغ‌های گسترده و القائات بی‌پایه‌واساس به اهداف پلید خود نرسیدند.

وی افزود: روزگاری آمریکا یکه‌تاز در همه عرصه‌ها در جهان بود؛ اما امروز شما شاهد هستید که چه وضعیتی را پشت سر می‌گذارد. آمریکا هر روز منفعل‌تر از گذشته می‌شود و شما می‌بینید شرایط امریکا در عرصه‌های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و امنیتی چگونه است.

شفائی تصریح کرد: امروز پرچم اسلام و انقلاب در ایران و جغرافیای اسلام با افتخار برافراشته شده و دشمنانی که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم بوده و هستند خود در حال زوال و نابودی هستند. روزگاری آمریکا با تحریم، جنگ، کودتا و فشار حداکثری گمان می‌کرد که می‌تواند کار انقلاب اسلامی را تمام کند؛ اما خواب آن‌ها تعبیر نشد و امروز ایران اسلامی باقدرت مسیر خود را طی می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم این منطقه مردمانی بسیار انقلابی هستند و امیدواریم این شهرستان باهمت و تلاش مسئولین و مردم به توسعه و پیشرفت قابل‌قبولی برسد.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار محسن جهانتیغ تشکر و سرهنگ پاسدار ابراهیم باغبانی به‌عنوان فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcjyoevvuqemmz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما