تاریخ انتشار :جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۴
امام‌جمعه موقت سراوان گفت: امروز ماهیت غرب و آمریکا که از جنایات اسرائیل و کشته‌شدن مردم بی‌گناه و بی‌پناه اسرائیل حمایت می‌کنند مشخص شده است.
مشخص‌شدن ماهیت غرب در حمایت از اسرائیل برای جهانیان
 به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مختار سابکی بیان کرد: غربی‌ها و آمریکا خود را طرف‌دار آزادی بیان می‌دانند؛ اما شاهد هستیم با دانشجویان حامی فلسطین که علیه جنایات رژیم صهیونیستی شعار دادند آنها را شکنجه دادند و به زندان انداختند.
 
 وی با بیان اینکه امروز برای جهانیان ماهیت و جنایات غرب و آمریکا مشخص شده است، ادامه داد: تأمین منافع غرب و آمریکا در افزایش جنگ است به دلیل اینکه به چپاولگری و فروش اسلحه بپردازند مردم بی‌گناه و بی‌پناه غزه باید کشته شدند و این دلیل منافع آنها با فروش اسلحه و افزایش جنگ تأمین می‌شود؛ اما امروز مبارزه علیه رژیم اسرائیل بین‌المللی شده و دنیا متوجه خیانت و حمایت غرب و آمریکا شده است.
 
 امام‌جمعه موقت سراوان هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه را خدمت همه سبزپوشان حریم ولایت و معلمان عرصه تعلیم‌وتربیت تبریک گفت و اضافه کرد: استاد شهید مطهری نمونه کامل معلم انسان‌ساز بود و در تاریخ زمان خودش خوب درخشید و ماندگار شد و انسان‌های بزرگی را تربیت کرد و تألیفات زیادی از او به یادگار ماند.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی خاطرنشان کرد: امنیت، پیشرفت، سلامت، رفاه، رشد علم، تحقیقات و پاسداری از ارزش‌های اسلامی نیازمند نیرو انسانی توانمند است که وظیفه تأمین نیروی انسانی کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی که برای کشور افتخارآفرین باشد بر عهده آموزش‌وپرورش است.
 
وی با بیان نقش معلم در هویت‌سازی دانش‌آموزان، تصریح کرد: معلم زمانی موفق خواهد شد که در کنار آموزش در بحث تقویت دانش‌آموز توجه کند چرا که منزلت حقیقی معلم این است که بتواند در روند ایثارگری و فرهنگی کشور تأثیرگذار باشد و اگر این رسالت به‌درستی انجام شود انسان‌هایی در تراز انقلاب اسلامی پرورش خواهد یافت.
 
 امام‌جمعه موقت سراوان شهادت امام جعفر صادق (ع) را به محبین و دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) تسلیت گفت.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdce7v8zpjh8ppi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما