تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴
 مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان:

 نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه مقاومت برگزار شد

 مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان گفت: ۲۸۰ نشست تبیین و تعالی هم زمان با هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج در کانون‌های مقاومت خواهر و برادر برگزار شد.
 نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه مقاومت برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان، محمدحسن آهنگر بیان کرد: نشست‌های تربیت و تعالی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج، حول محور سه عنوان مهم حجاب و عفاف، شعار سال و اندیشه‌های شهید مطهری در قبال جنایات صهیونیست‌ها در حوزه‌های مقاومت برگزار شد.
 
 وی در ادامه افزود: باتوجه‌به برنامه‌ریزی انجام شده در سپاه‌های شهرستانی و نواحی مقاومت، نشست‌های تربیت و تعالی در حوزه‌های مقاومت و کانون‌ها با موضوع حجاب و عفاف که از مباحث روز کشور است، برگزار شد.
 
 آهنگر با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب برای جامعه بشری، تصریح کرد: مربیان در نشست‌های تربیت و تعالی، با استناد به آیات قرآن کریم و روایات اهل‌بیت علیهم‌السلام و کلام امامین انقلاب نسبت به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نسبت به این موضوع تبیین و روشنگری کردند .
 
 این مقام مسئول ضمن تأکید بر این مسئله که تلاش در جهت تحقق شعار سال، یک وظیفه عمومی است، خاطرنشان کرد: شعار سال و انتظارات مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) در تحقق این شعار از مباحث مهم دیگری بود که؛ مربیان راهکارهایی را برای حضور قدرتمند بسیجیان در تحقق این مهم ارائه دادند.
 
تبیین تفکرات و اندیشه‌های شهید مرتضی مطهری در خصوص جنایات اسرائیل از دیگر موضوعات نشست بود که آهنگر به آن اشاره کرد و یادآور شد: وحدت و یکپارچگی، راه نجات امت اسلام است.
 
 وی با بیان اهمیت برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر تصریح کرد: معاندین و دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم و ویژه شیطان بزرگ، در پی برهم‌زدن امنیت و وحدت مردم ایران خصوصاً سیستان و بلوچستان هستند تا از این رهگذر به مقاصد شوم خود دست یابند
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcauan6w49nii1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما