تاریخ انتشار :جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۵
امام جمعه زابل گفت: مسئولین باید با قدرت حق‌آبه را پیگیری کنند و از انحراف آب به گود زره جلوگیری شود.
حقابه باید با قدرت پیگیری شود
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از اوشیدا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی عزیزی پس از سفارش به تقوای الهی بیان کرد: از سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی توقع این است برای افزایش رضایتمندی مردم با آنان صحبت و نشست برگزار شود.

 وی افزود: از سربازان گمنام و دادستان تشکر می‌کنیم که پرونده‌های تخلف فردی و سازمانی را بررسی کردند و مسائل را پیگیری کردند. ضابطین قضایی و انتظامی هم تلاششان قابل‌تقدیر است. جامعه درمان و پزشکی جامعه شریف متعهد و معتقدی است و از مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان تشکر می‌کنیم.

 عزیزی ادامه داد: حقابه باید باقدرت گرفته شود قدرتمندانه پیگیر حقابه باشیم. اولویت ذخیره‌سازی و بهره‌برداری و استفاده بهینه از آب مهم است.

 وی تصریح کرد: ورود آب سیلاب نباید باعث کندی طرح اضطراری تأمین آب شود. تکمیل آب‌شیرین‌کن مدنظر باشد. استقلال جریان آب پایدار برای زاهدان و ذخیره‌سازی آب برای منطقه سیستان تسریع شود.

 امام‌جمعه زابل تأکید کرد: انحراف آب به گود زره قابل‌توجیه نیست؛ چون این آب قابل‌استفاده نیست و هدر می‌رود. هم شیب بند کمال خان به سمت گود زره اصلاح شود و هم در گود زره، رودخانه فرعی تعبیه شود تا آب به سمت مجرای طبیعی خودش بازگردد.
 
 وی افزود: خیزش دانشجویی در آمریکا اتفاق افتاد است تجمعات مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی در فلسطین که چگونه توسط پلیس آمریکا پاسخ داده شد. در ایران پلیس ما مظلوم واقع شد و توسط اوباش به بدترین شکل به خاک و خون کشیده شدند.

 خطیب نمازجمعه زابل خاطرنشان کرد: عده‌ای در ایران نظام را متهم به برخورد با جوانان کردند الان نسبت به دانشجویان در آمریکا سکوت کردند. چرا وقتی استاد زن آمریکایی در دفاع از دانشجویان خود را بازداشت و اخراج می‌کنند سکوت می‌کنند؟

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcbgwb8frhb00p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما