تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۳
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم شریف ایران با شهید و شهادت آشنا هستند کسانی که در راه خدا شهید می‌شوند سه جایزه ارزشمند مغفرت، رحمت و هدایت‌یافتگان را کسب می‌کنند.
مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از زاهدنیوز، مولی نذیر احمد سلامی در سالگرد شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی بیان کرد: مردم شریف ایران با شهید و شهادت آشنا هستند کسانی که در راه خدا شهید می‌شوند سه جایزه ارزشمند برای آنان در نظر گرفته شده اول مغفرت و رحمت از سمت پروردگار و بعد آنان از هدایت‌یافتگان هستند.

وی ادامه داد: تنها هدف انسان هدایت است افرادی پیروز هستند که خداوند از آنان به‌عنوان هدایت یافته یاد می‌کند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در ۱۷ سال خدمت شهید بزرگوار خصوصت بارزی مانند خطیب بودن داشتن در همه عرصه تا حق مطلب را ادا می‌کردند و به‌روز صحبت می‌کردند.

وی افزود: ایشان فروتن بودند عاجزی و فروتنی از خصوصیات ایشان بود و با همه اقشار جامعه فروتن بودند و تعامل بسیاری داشتند.

سلامی تشریح کرد: ویژگی دیگر ایشان این بود که در دسترس مردم بودند و هیچ‌گاه ارباب‌رجوع را بدون پاسخ نمی‌گذاشتند و مصداق شعر مقام معظم رهبری بودند چو وانمی‌کنی گره خود گره نباش دست‌ودل گشاده چو روی گشاده نیست.

وی ادامه داد: توجه به همراهان خود داشت در همه‌جا آنان را در نزدیکی روستای و داشت و از آنان دور نمی‌شد این خصوصیات بارز ایشان بود که در طی ۱۷ سال همراهی به‌صورت شاخص در ایشان دیدم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcf0cdyvw6dvta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما