تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸
امام جمعه سراوان گفت: حربه جدید دشمن ایجاد اختلاف میان قومیت و مذهب است که باید نسبت به این موضوع هوشیار و آگاه باشیم.
اختلاف افکنی میان اقوام و مذاهب هدف جدید دشمنان انقلاب
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در جلسه عقیدتی و سیاسی که با حضور بسیجیان پایگاه‌های مقاومت در نمازخانه سپاه شهرستانی سراوان برگزار شد، بیان کرد: انقلاب اسلامی، انگلیس و آمریکا را از صحنه خارج ساخته و عرصه را برای رژیم غاصب اسرائیل تنگ کرده است.
 
وی افزود: دشمن برای شکاف و اختلاف میان مسلمین برنامه‌ریزی کرده و هزینه می‌کند اما باید بدانیم وحدت میان مسلمین بسیار مهم و حائز اهمیت است.
 
امام‌جمعه سراوان ادامه داد: چه ننگی بالاتر از این که وحشی‌ترین افراد در دل دنیای اسلام جنایت می‌کنند و مقابل آن سکوت کرده‌اند اما اگر وحدت به معنای واقعی کلمه میان ملت‌های مسلمان وجود داشت اسرائیل هرگز چنین جرعتی پیدا نمی‌کرد که بیش از ۳۰ هزار زن و کودک را به خاک و خون بکشد.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: دشمن بنا دارد به اسم قومیت و مذهب اختلاف افکنی کند که باید هوشیار باشیم، امروز ه احدی قدرت این را ندارد که اسلحه و فشنگ به سمت ایران داشته باشد و در عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی ایران اسلامی به همه دنیا مخابره شد لذا نباید از حربه جدید دشمن غافل نشویم.
 
تبیین ابعاد مختلف وعده صادق برای آحاد مردم 
علی ثمره حسینی، فرمانده سپاه شهرستانی سراوان نیز در حاشیه این مراسم بیان کرد: تعداد ۲۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه برنامه ریزی شده و در طول این هفته در سپاه شهرستانی سراوان اجرایی خواهد شد.
 
وی افزود: قالب برنامه‌ها با محتوای عقیدتی و سیاسی است و آنچه باعث شده تا بسیجیان در میدان حضور داشته باشند باور، ایمان و مباحث اعتقادی آنان برای دفاع از انقلاب و نظام است.
 
فرمانده سپاه شهرستانی سراوان گفت: بصیرت و آگاهی بسیجیان باعث شده تا هر عرصه‌ای که انقلاب اسلامی نیاز به حضور داشته در صحنه و میدان حاضر شوند.
 
ثمره حسینی تصریح کرد: تبیین ابعاد مختلف وعده صادق برای اقشار مختلف مردم در حوزه های مقاومت بیشترین موضوعی است که در این هفته به آن پرداخته خواهد شد.
 
انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcdkj0ffyt09k6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما