تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰
استاندار سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه شهری و روستایی

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه توانایی خوبی در بین نخبگان استان اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان وجود دارد؛ تفکر، استعداد و خلاقیت جوانان و نوجوانان می‌تواند موجب تحول مثبت در جامعه و در همه حوزه‌ها نیز اثرگذار باشد، لذا بایستی از این توانایی‌ها در امر توسعه شهری و روستایی بهره گرفت.
لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه شهری و روستایی
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، محمد کرمی در نشست بزرگداشت روز ملی شوراها بیان کرد: خوشبختانه استان به‌سرعت درحال‌توسعه و پیشرفت است؛ اما لازمه توسعه؛ مشارکت همه مردم است.
 
 وی افزود: باتوجه‌به اهمیت اقتصاد دیجیتال و استفاده از علم و فناوری در حوزه اقتصادی، تاکنون ۵۰۰۰ نفر در این حوزه آموزش‌های لازم را فراگرفتند.
 
 استاندار ادامه داد: خوشبختانه توانایی خوبی در بین دانش‌آموزان و دانشجویان وجود دارد که می‌توان از این توانایی‌ها در امر توسعه شهری بهره گرفت.
 
 وی تصریح کرد: کارها باید با نیت کسب رضایت الهی انجام شود چرا که این رضایت الهی، رضایت مردم را نیز به دنبال دارد و در نهایت اوست که شاهد و ناظر بر همه اعمال ماست.
 
 استاندار اذعان کرد: امروز برای رسیدن استان به شاخص‌های توسعه کشوری، بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و همبستگی هستیم چرا که اختلاف و دودستگی؛ برکت را از کارها می‌گیرد و این اختلافات موجب می‌گردد؛ ظرفیت‌های ما صرف یکدیگر شود.
 
 کرمی خطاب به حاضران در این نشست خاطرنشان کرد: نواقص و مشکلاتی در همه شهرهای استان وجود دارد که ضرورت دارد؛ در کیفیت انجام امور محوله در شهرها توجه ویژه شود و همواره استفاده از ایده‌ها و روش‌های نوین برای بهبود وضعیت شهرها در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد.
 
 انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcj8oevyuqemiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما