تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۴
عضو انجمن اسلامی دانشگاه دریانوردی گفت: برای مردم جهان به خوبی مشخص شده که دولت های غربی از دموکراسی فقط نامش را می فهمند و در عمل آنها در مقابل با دموکراسی است.
دستگیری دانشجویان توسط دولت آمریکا در تضاد با دموکراسی است
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، طاها کریمی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، بیان کرد: امروز این اعتراضات و خشم دانشجویان غربی به‌خصوص آمریکایی نشان‌دهنده این است که آگاهی عمومی نسبت به سیاست‌های غلط غرب در خاورمیانه و حتی جهان به بیشترین حالت خود رسیده است.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه هرجا آمریکایی‌ها پا گذاشتند جز ویرانی و عقب‌ماندگی چیزی نصیب مردم آن منطقه نشده است تصریح کرد: حداقل برای مردم ایران به‌وضوح روشن است که حضور امریکایی‌ها در منطقه چه خسارت‌هایی را به بار آورد عراق و افغانستان نمونه‌ای از دموکراسی و سیاست امریکا در منطقه است.

کریمی با اشاره به اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه موجب آگاهی‌بخشی عمومی در جهان شده خاطرنشان کرد: به سبب جنایت‌های مختلف رژیم کودک کش صهیونیستی در نوار غزه و حمایت دولت‌های غربی از این رژیم امروز بسیاری از مردم جهان اعتراضات گسترده‌ای علیه دولت‌های حاکم دارند و به هر گونه‌ای به دنبال جلوگیری از انتقال تسلیحات از کشورهایشان به رژیم صهیونیستی و قطع کمک‌های مالی به این رژیم هستند.

وی با بیان اینکه اعتراضات جنبش‌های دانشجویی در امریکا به‌صورت پیوسته در حال گسترش است تصریح کرد: دانشجویان به‌عنوان اصلی‌ترین جنبش در حوزه‌های اجتماعی و سیاسی در همه جای جهان حضور دارند و اعتراضات دانشجویان امریکایی علیه سیاست‌های غلط امریکا و جنایات رژیم صهیونیستی نشان از آگاه بودن و زوال غرب در جهان است.

کریمی با بیان اینکه صحنه‌های خشونت‌بار سرکوب اعتراضات دانشجویی در غرب ماهیت دولت‌های غربی را به همه مردم نشان داده است تصریح کرد: این‌ها خود را کشورهای حامی دموکراسی و آزادی بیان می‌دانند درحالی‌که کوچک‌ترین اعتراضی به سیاست‌های آنها با مشت آهنین گارد ویژه روبرو می‌شود و فرقی نمی‌کند طرف مقابل دانشجو باشد یا استاد دانشگاه مردم عادی و یا هر کس دیگر که مخالف با سیاست‌های آنها است.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjyoev8uqemiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما