تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۲
 مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان خبر داد:

 اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق سیل‌زده بلوچستان

 مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از اعزام ۳۶۰ گروه جهادی برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده جنوب استان خبر داد.
 اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق سیل‌زده بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از بسیج سازندگی سپاه سلمان، غلامرضا ملایی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی همواره برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی، مسکن و فرهنگی در همه بحران‌ها و شرایط در کنار مردم بوده و است، بیان کرد: افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغال‌زایی، اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان و نیز برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین افتتاح ۱۵ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردم یار در سطح استانی و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در زاهدان در ۱۸ اردیبهشت از برنامه‌های گرامی داشت هفته بسیج سازندگی در استان است.
 
 وی افزود: همچنین غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای جهادگر و شرکت جهادگران و بسیجیان در نمازجمعه و نیز برپایی میز خدمت از ویژه‌برنامه‌های استانی در این ایام است.
 
 مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان تصریح کرد: برپایی موکب به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) اهدای فرش سجاده‌ای به مساجد مناطق محروم سیستان، توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی و تهیه و توزیع ۲۰ سری اقلام به منزل محرومان و عیادت از بیماران خاص از دیگر برنامه‌های این ایام در استان است.
 
 وی گفت: اجرای طرح هر گروه جهادی یک خدمت بی‌منت و اهدای خون توسط جهادگران در ۱۷ اردیبهشت گامی دیگر در جهت خدمت‌رسانی به همنوعان استانی است.
 
 ملائی اظهار کرد: ۲۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی شامل ۱۰۰ باب ساخت و مرمت مسکن محرومان،۳۰ مورد گازکشی منازل و ۱۲۰ مورد ساخت چشمه سرویس بهداشتی در ایام افتتاح خواهد شد.
 
 وی گفت: برگزاری کارگاه توانمندسازی جهادگران و نیز تجلیل از جهادگران برتر در از دیگر برنامه‌های مهم و پایانی این هفته است که در شهرستان زاهدان انجام می‌شود.
  
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcizvaz3t1aqq2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما