تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۵
وزیر امورخارجه آمریکا در سخنانی در شهر پاریس به تشریح موضع خود در مورد برنامه هسته ای ایران پرداخت و بار در ادعایی هدف از مذاکرات هسته ای با ایران را ممانعت به عمل آوردن از دستیابی ایران به سلاح هسته ای برشمرد.
هدف از مذاکرات هسته ای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است/تاکید بر روند مسالمت آمیز مذاکرات هسته ای غرب و ایران
هدف از مذاکرات هسته ای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است/تاکید بر روند مسالمت آمیز مذاکرات هسته ای غرب و ایران
به گزارش عصر هامون،جان کری لحظاتی پیش در کنفرانسی خبری در شهر پاریس گفت:هدف از مذاکرات هسته ای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است.

وی در ادامه با بیان اینکه پیش بینی آمریکا این است که مذاکرات با ایران دشوار خواهد بود افزود:ما باید این فرصت را به دیپلمات های خود بدهیم که موضوع هسته ای ایران را از طریق مسالمت آمیز حل کنند.
وزیر امورخارجه آمریکا با استقبال از اعلام اجرایی شدن توافق نامه هسته ای ژنو اظهار داشت:اولویت آمریکا مانع شدن از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است اما این کشور دیپلماسی را بهترین شیوه در حل پرونده هسته ای ایران می داند.

"جان کری" در بخش دیگری از کنفرانسی خبری خود پس از نشست موسوم به دوستان سوریه در پاریس پیرامون مذاکرات سازش بین فلسطین و اسرائیل اظهار کرد:روند صلح بسیار دشوار و پیچیده بوده اما ما روند برقراری صلح بین اسرائیل و فلسطین را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه نظام سوریه باید اجازه عبور کمک هی بشردوستانه را به این کشور بدهد اظهار داشت:به فشارها برای حل دیپلماتیک سوریه ادامه خواهیم داد.
انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcbfgba.rhbzwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما