تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۹
سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت این باشگاه از مهرداد پولادی گفت:‌ این موضوع صحت ندارد و ما شکایتی از پولادی نکردیم.
خواجه‌وند: شکایتی از مهرداد پولادی نکردیم/ ما مبلغ اضافی به دایی ندادیم
خواجه‌وند: شکایتی از مهرداد پولادی نکردیم/ ما مبلغ اضافی به دایی ندادیم
به گزارش سرويس ورزشي عصر هامون، مهدی خواجه‌وند گفت:‌ شکایت از مهرداد پولادی در دستور کار باشگاه نیست و همچنان ما منتظر حضور پولادی در تمرینات هستیم این بازیکن با ما قرارداد دارد و باید به تمرینات تیم باز گردد.

**اگر باشگاه های خارجی پولادی را می‌خواهند باید پیشنهادشان را به پرسپولیس بدهند

خواجه‌وند در خصوص شرط باشگاه پرسپولیس نسبت به جدایی پولادی از پرسپولیس گفت: ما شرطی برای جدایی پولادی نگذاشتیم پولادی بازیکن پرسپولیس است و اگر باشگاههای خارجی این مدافع را می‌خواهند باید پیشنهادشان را به باشگاه بدهند تا ما در این مورد تصمیمگیری می‌کنیم.

**مبلغ اضافه‌ای به دایی ندادیم

خواجه‌وند در مورد واکنش رویانیان نسبت به قرارداد 2 میلیارد و 100 میلیونی دایی گفت: ما مبلغ اضافی به دایی نداریم و عین قرارداد قبلی عمل کردیم. هر چی هست همان قراردادی است که قبلا با دایی بسته شده بود و آن قرارداد همچنان قدرت اجرایی دارد و ما در حال اجرای آن هستیم. ما در جزئیات قرارداد هیچ تغییری ایجاد نکردیم و آن را جز به جز اجرا می‌کنیم.

**اومانا قرارداد نجومی ندارد


وی درباره وضعیت اومانا مدافع ملی‌پوش کاستاریکایی بیان کرد: قرارداد اومانا بعداز ظهر امروز بسته می‌شود و مبلغ قراردادش هم اعلام می‌کنیم تا شبهات در مورد قرارداد نجومی این مدافع برطرف شود.

وی درباره رسیدن اومانا به بازی با ملوان بندر انزلی گفت: قراداد نهایی باید با اومانا به امضا برسد و در سازمان لیگ ثبت شود و بعد از آن باید ITC  این بازیکن به دستمان برسد تا این بازیکن بتواند مقابل ملوان بازی کند. امیدوارم این مراحل زودتر طی شود تا اومانا بتواند با تشخیص کادر فنی مقابل ملوان بازی کند.

**ماهینی مشکلی برای بازی ندارد

وی درباره شکایت رسمی باشگاه ذوب‌آهن از حسین ماهینی گفت: ماهینی طبق قوانین جاری سازمان لیگ برتر بازی کرده و مشکلی برای بازی کردن ندارد. ماهینی هفته دوم هم می‌توانست بازی کند اما برای محکم کاری و تاییدیه نهایی سازمان لیگ از هفته سوم بازی کرد.

**پیشنهادی از تیم های قطری نداریم

وی درباره پیشنهاد یک تیم قطری به رضا حقیقی گفت: پیشنهادی هنوز به ما نرسیده است. اگر تیم قطری پیشنهادی بدهد ما آن را بررسی می‌کنیم همچنین مدیرعامل و سرمربی تیم باید در مورد جدایی حقیقی از پرسپولیس تصمیم نهایی را بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دستور جلسه هیأت مدیره هنوز مشخص نشده و حضور علی دایی هم در جلسه هیأت مدیره معلوم نیست.

انتهای‌پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcb8fbs.rhbwspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما