تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۱
چهارمین دوره بازی‌های ساحلی به میزبانی تایلند درحال برگزاری است و ورزشکاران ایرانی در 18 رشته ورزشی در این رقابت‌ها حضور دارند.
تیم‌های ملی موی تای و واترپلو وارد پوکت شدند/تیم ملی سنگ نوردی در بخش سرعتی تیمی از دور رقابت‌ها کنار رفت
تیم‌های ملی موی تای و واترپلو وارد پوکت شدند/تیم ملی سنگ نوردی در بخش سرعتی تیمی از دور رقابت‌ها کنار رفت
به گزارش سرويس ورزشي عصر هامون، تیم‌های ملی موی تای و واترپلو جهت حضور در چهارمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی وارد پوکت شدند.

در حالیکه چهار روز از آغاز چهارمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی می‌گذرد،تیم‌های ملی موی تای و واترپلو صبح روز گذشته برای حضور در رقابت‌های ساحلی  وارد شهر پوکت شده و تیم‌های ملی دوومیدانی و کبدی هم شب گذشته وارد این شهر شدند.

چهارمین دوره بازی‌های ساحلی بطور رسمی از روز جمعه با برگزاری مراسم افتتاحیه در استادیوم اصلی شهر پوکت آغاز و تا چهارم آذرماه بطول می‌انجامد.

تیم ملی سپک تاکرا امروز به مصاف تایلند می‌رود
تیم ملی سپک تاکرا کشورمان رقابت‌های خود را در چهارمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا که در شهر پوکت تایلند در جریان است از امروز آغاز خواهد کرد.

ملی پوشان سپک تاکرا امروز در اولین گام و در بخش تیمی در دیداری سخت و نفس گیر به مصاف تیم قدرتمند تایلند قهرمان آسیا و جهان و میزبان بازی‌‌های ساحلی خواهند رفت و سپس فردا رو در روی هند قرار می‌گیرد.

همچنین در بخش "رگو" تیم سپک تاکرای ایران با تایلند و برونئی هم‌گروه شده که روز جمعه 30 آبان با تایلند مصاف می‌دهد و بعدازظهر همان روز به دیدار برونئی می‌رود.

اسامی 12 ملی پوش حاضر در این رقابت‌ها به شرح زیر است:
امیر خانی و حسن علیزاده(گیلان)، وحید ملکی ( زنجان)، ناصر پنق (گلستان)، پدرام خداداده،محمد صفایی مجد و مهرداد جعفری(کرمانشاه)، سعید آسیابان(خوزستان)، امید حسنی،علی عزیزآبادی و وحید ابراهیمی(مرکزی)، سامان جهان تیغ (سیستان و بلوچستان)

هدایت این تیم را پیام شیر علی به عنوان سرمربی بر عهده خواهد داشت و سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا به عنوان سرپرست و محمد مرادی به عنوان مدیر فنی این تیم را همراهی می کنند.

همچنین علی فولادی راد دبیر این انجمن به عنوان ناظر کنفدراسیون آسیا در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.


تا پایان بازی‌های ساحلی 2014 ورود جت اسکی به سواحل پوکت ممنوع شد
ورود جت اسکی به سواحل پوکت تا پایان بازی‌های ساحلی ممنوع شد و تنها در 3 روز زمان برگزاری مسابقات جت اسکی این ممنوعیت برداشته می‌شود.

ورود جت اسکی ها تا پایان برگزاری بازی‌های ساحلی آسیایی به تمام سواحل پوکت ممنوع شد.
مسئول انجمن جت اسکی پوکت با تایید این موضوع اعلام کرد که مسابقات جت اسکی آسیایی طی روزهای 17 تا 19 نوامبر برگزار می‌شود و این سه روز تنها زمانی است که استفاده از جت اسکی بلامانع است.

پیش از این مشکلاتی به خاطر فعالیت جت اسکی‌ها در سواحل پوکت به وجود آمده بود که مسئولان برگزاری بازی‌های ساحلی برای جلوگیری از این مشکلات اقدام به تعلیق فعالیت‌های جت اسکی کردند.


تیم ملی سنگ نوردی در بخش سرعتی تیمی از دور رقابت‌ها کنار رفت
در ادامه رقابت‌های سنگ نوردی چهارمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی صبح امروز بوقت محلی نمایندگان کشورمان در بخش سرعتی تیمی از سد کره جنوبی گذشتند.

تیم  ملی سنگ نوردی متشکل از رضا علیپور،فرشاد یگانه و حمید رضاتوزنده جانی صبح امروز در مسابقات سرعتی تیمی در  بازی‌های ساحلی پوکت در اولین گام مقابل تیم کره جنوبی قرار گرفت و موفق شد از سد این تیم عبور کند.

در مرحله دوم تیم ملی سنگ نوردی  مقابل اندونزی قرار گرفت که به دلیل جدا شدن پای رضا علیپور از دیواره و قطع زمان سنج الکترونیکی،سنگ نوردان نتوانستند مسابقه را ادامه داده و از دور رقابت‌ها حذف شدند.

به گفته اقبال افلاکی سرپرست تیم سنگ نوردی کشورمان شانس تیم‌های سنگنوردی قزاقستان، چین و اندونزی برای قهرمانی در بخش تیمی رقابت‌های سرعتی بازی‌های آسیایی ساحلی پوکت بیش از سایر رقبا می‌باشد.


تیم های ملی کبدی و دوومیدانی عازم پوکت شدند
در ادامه اعزام کاروان ورزشی کشورمان به چهارمین دوره بازی‌های ساحلی،بامداد امروز تیم‌های ملی کبدی و دوومیدانی عازم پوکت محل برگزاری این رقابت‌ها شدند.

تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان با 6 ورزشکار و تیم ملی دوومیدانی نیز با همین تعداد ورزشکار جهت حضور در بازی‌های ساحلی راهی پوکت شدند.

همچنین تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام نیز فردا دوشنبه بعنوان آخرین تیم اعزامی راهی شرق آسیا و کشور تایلند خواهد شد.

چهارمین دوره بازی‌های آسیای ساحلی بطور رسمی از جمعه همین هفته در پوکت تایلند آغاز و رقابت‌های آن تا چهارم آذر ماه ادامه خواهد داشت.

کاروان ورزشی کشورمان با 18 تیم در این بازی‌ها حضور داشته و تاکنون موفق به کسب 2 نشان طلا،5نقره و 3برنز شده است.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcb8ab0.rhb8gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما