تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۳
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت سپاه زابل:

تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت سپاه زابل گفت: به مناسبت گرامیداشت مقام معلم و اندیشه و تفکر شهید مطهری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی ۳۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود.
تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل
  به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا سرحدی در گفتگو با خبرنگار اوشیدا با تبریک روز معلم و گرامیداشت شهادت شهید مطهری بیان کرد: یکی از مأموریت‌های مهم که رهبر معظم انقلاب در این عرصه جنگ ترکیب و شناختی برای ما مشخص نموده‌اند جهاد تبیین است که نمونه بارز و مصداق برجسته جهادگر تبیین علامه شهید مطهری بود.
 
 وی افزود: پایه‌های اصلی تفکر بسیج، سپاه و نیروهای مسلح مسائل اعتقادی است؛ لذا ارتباط دائمی و مستمر پاسداران و بسیجیان با افکار شهید مطهری در اثبات افکار نیروهای مسلح در مسائل اعتقادی و اخلاقی کمک‌رسان خواهد بود که در این راستا ۳۰ عنوان برنامه در شهرستان زابل برگزار خواهد شد.

 مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه زابل با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی ادامه داد: بزرگداشت شهید مطهری در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج همراه با جهاد تبیین، عطرافشانی قبور شهدا، دیدار با امام‌جمعه شهرستان، مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب حجاب و عفاف شهید مطهری به‌صورت مجازی، بحث و گفتگو پیرامون کتاب‌ها و اندیشه‌های شهید مطهری در حلقه‌های صالحین پایگاه‌های مقاومت، فراخوان مقالات با موضوعات تربیتی معرفتی بصیرتی از اندیشه‌های شهید مطهری و تجلیل از مربیان عقیدتی و صالحین و هادیان سیاسی از برنامه‌هایی است که در این هفته اجرایی خواهد شد.

 وی با اشاره به اثرگذاری سخنان شهید مطهری بر بیداری جامعه افزود: طنین فریادهای آن خطیب توانا در خطابه‌های حماسه حسینی که در تبیین امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر به‌عنوان هدف اساسی قیام سید الشهداء (ع) از اعماق جانش بر می‌خواست هنوز در گوش‌هایمان شنیده می‌شود.

 وی تأکید کرد: استاد شهید مطهری در عرصه تعلیم‌وتربیت کتاب‌های زیادی به رشته تحریر درآورده است و ازاین‌رو دانش و منش اخلاقی وی باید الگویی مهم برای جوانان باشد.

 مسئول حوزه نمایندگی بسیج ناحیه زابل گفت: امروز دشمن به دنبال ازبین‌بردن عقاید فرهنگی نسل جوان است و تنها راهکار اصولی برای مقابله با این ترفند دشمنان، روشنگری نسل جوان جامعه است.
 
 
 
 
https://asrehamoon.ir/vdcjaoeviuqemiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما