تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۵
در بیانیه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مطرح شد؛

خون‌های به‌ناحق ریخته شده سندی بر حقانیّت آرمان فلسطین است

در بیانیه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آمده است: اگرچه جنایات اخیر در غزه مظلوم باعث خشم و نفرت و اندوه همه آزادی‌خواهان و آزاداندیشان دنیا شده است؛ اما این خون‌های به‌ناحق ریخته شده سندی بر حقانیّت آرمان فلسطین است.
خون‌های به‌ناحق ریخته شده سندی بر حقانیّت آرمان فلسطین است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در محکومیت حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع فلسطینی بیانیه‌ای صادر کرد.
 
در این بیانیه آمده است؛
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
 
 اگر از تو درباره غزه پرسیدند، بگو در آن جا شهیدی است که شهیدی را حمل می‌کند و شهیدی از او عکس می‌گیرد و شهیدی او را بدرقه می‌کند و شهیدی بر او نماز می‌خواند. (محمود درویش)
 
در کمال ناباوری و در برابر چشمان بهت‌زده جهانیان و در پناه حمایت‌های مستقیم و غیرمستقیم مدعیان دروغین حقوق بشر، وحشیانه‌ترین اقدام ممکن توسط جنایت‌کارترین رژیم تاریخ رقم خورد و یک بیمارستان به طور مستقیم مورد هدف بمب جنگی قرار گرفت.
 
وقاحت و نسل‌کشی این دولت نامشروع و جعلی به جایی رسیده است که بمباران مراکز درمانی و بیمارستانی را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی، بیش از ۱۰۰۰ نفر از مجروحین، کادر درمان، زنان و کودکان بی‌پناه و بی‌گناه را در یک‌لحظه به خاک و خون کشیده است.
 
این اولین جنایات صهیونیست‌ها نیست و در طول ۷۰ سال حیات منحوس رژیم صهیونیستی همواره شاهد ظلم و تجاوز و جنایت و آدم‌کشی توسط این حکومت کودک کش بوده‌ایم که در عین ارتکاب جنایات جنگی، با استفاده از سانسور و وارونه‌سازی خبری و با حمایت متحدان جهانی و در کمال تأسف برخی عمال منطقه‌ای و مزدوران داخلی در پی سرپوش‌گذاشتن بر جنایات خود بوده است.
 
این بار هم مثل همیشه شاهد بی عملی، بی‌تحرکی و حتی سکوت سازمان‌های بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر و آزادی و مردم‌سالاری در مقابل هولناک‌ترین وقایع قرن هستیم که به دست رژیم کودک کش صهیونیستی و با حمایت آشکار امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال وقوع است.
 
اگرچه جنایات اخیر در غزه مظلوم باعث خشم و نفرت و اندوه همه آزادی‌خواهان و آزاداندیشان دنیا شده است؛ اما این خون‌های به‌ناحق ریخته سندی شده است بر حقانیّت آرمان فلسطین. اکنون دیگر هیچ انسان آزاداندیشی نیست که به مذاکره و توافق با این رژیم جعلی و رو به اضمحلال اعتماد داشته باشد. آری، خون کودکان و زنان و پزشکان و پرستاران فلسطینی علاوه بر آبیاری درخت وحدت در میان امت جهانی اسلام، تشت رسوائی متحدان و علاقه‌مندان این رژیم را از بام فروفکنده و تاریخ انقضای کشور مجعول اسرائیل را نزدیک‌تر از همیشه کرده است.
 
ما دانشجویان، اعضاء هیئت‌علمی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و سایر اعضاء خانواده بزرگ نظام بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان ضمن تأکید بر ایمن بودن کادر بهداشت و درمان و مراکز امدادی در جریان درگیری‌های مختلف، اقدام وحشیانه و ضد حقوق بشری حمله به بیمارستان که توسط رژیم جعلی صهیونیستی اتفاق افتاده است را محکوم می‌کنیم و رجاء واثق داریم که خون‌های به‌ناحق ریخته مظلومین حادثه شامگاه سه‌شنبه، یقیناً گریبان‌گیر قاتلان و حامیان و مشوقانشان خواهد بود.
 
انتهای خبر/ س https://asrehamoon.ir/vdcbgab8zrhb00p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما