تاریخ انتشار :جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۰
اگر انتخابات بی‌فایده و ابزار دشمن القای ناامیدی است، پس چرا دشمن برای رأی ندادن هزینه می‌کند.
چرا دشمن برای رأی ندادن هزینه می‌کند؟
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، حسنعلی شهرکی، عضو شورای ائتلاف اسلامی در یادداشتی نوشت: تمام تلاش دشمنان القای یاس و ناامیدی بر عموم مردم است، تا صحنه‌ها را خالی کنند، اما حقیقت ماجرا این است که آمریکا ایادی او در خارج و معدودی مواجب‌بگیر و مزدور در داخل کشور از حضور پرشور و مستحکم مردم در صحنه‌ها از جمله راهپیمایی‌ها، انتخابات و سایر مراسم مذهبی در طول سال مأیوس و ناامید شده و یاس درونی خود را به مردم ما نسبت می‌دهند.
 
 نوکران داخلی آنها بانفوذ در برخی دستگاه‌های دولتی و مراکز دیگر در مسیر پیشرفت و خدمت‌رسانی به مردم اخلالگری ایجاد کرده، ضعف‌های کوچک موجود را با بزرگ‌نمایی آنان تبلیغ می‌کنند که انگار هیچگاه قابل دفع نیست؛ حقیقتاً همان‌طور که در طول این ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب به اثبات رسیده است، حضور مردم در صحنه‌های گوناگون تمام نقشه‌های شیاطین عالم را نقش‌برآب نموده و انقلاب و نظام را تا اجرای نقشه‌های شوم بعدی آنان واکسینه می‌کند.

 انتظار از برخی مردم و هم‌وطنان عزیزمان که گاهی تحت‌تأثیر تبلیغات ناروا کذب و ناامیدکننده دشمنان بیرون و درون قرار می‌گیرند، این است؛ چرا گذشته خود را با امروز مقایسه نمی‌کنیم، قطعاً سختی‌های پیشرو سخت‌تر از آنچه گذشت و پشت سر گذاشته‌ایم نخواهد بود، وجود سختی‌ها و تحمل آنها در طول این سال‌ها دستاوردها و افتخاراتی داشته و دارد که نگاه به برخی از آنها سبب غرور بالندگی و افتخار است.
 
قواعد و قوانین نظام اسلامی ایران برگرفته از کلام الهی و روایات اهل‌بیت (ع) کامل‌ترین قوانین در میان کشورهای دنیای امروز است و راه کمال آنها متناسب با پیشرفت‌های دنیا با استناد بر فقه پویا و زنده جعفری همیشه سبب سرافرازی و افتخار بوده و است.

 هیچ کشوری در دنیا نیست که افتخار مبارزه مداوم با ظالمین و مستکبرین عالم را در اشکال مختلف نظامی، اقتصادی، فرهنگی دین و غیره داشته باشد، به جز کشور بزرگ و قدرتمند ایران که شواهد آن در ذلت و خواری آمریکا و هم‌پیمانان او در مبارزات روزمره فعلی گروه‌های مقاومت اسلامی آشکار است.
 
پیشرفت‌های داخلی در انرژی هسته‌ای، علوم فضایی، نظامی، زیرساخت‌ها و راه‌آهن، برق، آب، گاز، بهداشت و درمان، مدرسه، دانشگاه، تعداد دانش‌آموزان و دانشجویان نقش‌آفرینی و حضور مؤثر و ارزشمند زنان در جامعه و کسب رتبه‌های علمی و ورزشی در سطوح مختلف آسیا و جهان و قرارگرفتن کشور در بسیاری از موارد در راه‌ها اول تا دهم دنیا و غیره که در مقدار و تعداد آنها در قبل و بعد انقلاب بر هیچ‌کس پوشیده نیست.
 
 حاصل خدمات ارزشمند دیدگاه کارآمد و به حق انقلاب توسط فرزندان مخلص ملت در مسئولیت‌ها و از همه مهم‌تر پس از پیروزی انقلاب نه نظام فاسد و وابسته طاغوت است.
 
امنیت موجود در کشور علی‌رغم هزینه‌های بسیار سنگین دشمنان برای برهم‌زدن آن و ایجاد تفرقه در میان مذاهب و اقوام ایرانی در مقایسه با کشورهای منطقه یکی از دستاوردهای بی‌بدیل نظام اسلامی و نقش‌آفرینی سربازان غیور و نهادهای انقلابی همچون حاج‌قاسم سلیمانی و سپاه پاسداران است.
 
اگر در انتخاب میان افراد اصلح و صالح در انتخابات گوناگون بهترین‌ها را برگزینیم قطعاً امورات به سمت‌وسوی بهتری که آسایش و آرامش مردم را در پی داشته باشد رقم خواهد خورد.

 سیاست امام، آوردن مردم در صحنه است و سیاست دشمن، خارج‌کردن مردم از صحنه؛ سیاست راهبردی امام آوردن مردم به صحنه و سیاست راهبردی دشمن خارج‌کردن مردم از صحنه است، شرکت‌نکردن در انتخابات همان سیاست راهبردی دشمن است و باید برای حضور مردم در صحنه تلاش کنیم، جملات و استدلال‌های ارزشمندی از حضرت امام داریم به این مضمون که هرگاه دیدید دشمن از شما یا چیزی تعریف و تمجید می‌کند، بدانید که از مسیر اصلی خود که همان مسیر اسلام ناب است خارج شده‌اید.

هرگاه دیدید دشمن از چیزی و یا کسی عصبانی و خشمگین است، بدانید که مسیر را درست رفته‌اید؛ برای یک ملت انقلابی و یا انسان‌های عاقل ملاک و معیار این است که نباید به خواسته‌های دشمن توجه کرد و یقیناً باید بر خلاف جهت و خواست او عمل کرد.

 اکنون که انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیشرو است به‌عنوان یک ایرانی و یک انسان مسلمان که زحمات زیادی را برای حفظ مملکت خود و برای پیروزی انقلاب و نگه داشت ارزش‌های ملی و اسلامی و هزینه‌های بسیار زیادی از جمله خون جوانان مخلص پرداخت نموده‌ایم و یا به‌عنوان یک انسان وطن‌دوست چگونه باید عمل کنیم آیا به خواست دشمن عمل کنیم؟ یا به نفع خود و خواست دلسوزان و آگاهان کشور خود؟

اگر انتخابات بی‌فایده است، پس چرا دشمن برای رأی ندادن هزینه می‌کند

 جمله جالب و منطقی در یکی از شبکه‌های مجازی این بود که اگر رای دادن بی‌فایده بود، دشمن این‌قدر رای ندادن را تبلیغ نمی‌کردند؛ اندیشکده‌های دشمن‌روی میزان حضور ما مطالعه و تحلیل می‌کنند و در صورت حضور کمتر، دندان طمع خود را برای بلعیدن ثروت و سرمایه‌های مادی و معنوی ما تیزتر می‌کنند.
 
 لذا باید هوشیار بود که آب به آسیاب دشمن نریزیم اینکه دشمن پیشاپیش تبلیغ و این‌قدر هزینه می‌کند که مردم در انتخابات شرکت نکنند و یا تأکید دارد بر عدم شرکت در آن دقیقاً نشان می‌دهد که ملت ایران در انتخابات به‌اندازه قابل‌قبول شرکت خواهند کرد و نقشه‌های شوم آنان را نقش‌برآب خواهند نمود و هرچه این مشارکت با درصد بیشتری باشد تا مدت‌ها این نظام و انقلاب را بیمه خواهد نمود.
 
 اهرم فعلی آنان که بسیار روی آن تأکید دارند القای ناامیدی و یاس در میان مردم علی‌رغم پیشرفت‌ها و رفع نواقص و افزایش تولید و صادرات و کنترل تورم افسارگسیخته ناشی از عملکرد ضعیف و نابخردانه دولت گذشته است، سیاه‌نمایی دشمن با منطق و عقلانیت مثال‌زدنی مردم ایران، به حول قوه الهی در روز ۱۱ اسفند از بین خواهد رفت، و انفجار نوری دوباره چشمان آنان را کور و دل ملت و دلسوزان بشریت و مسلمین جهان را روشن خواهد نمود.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdchi-nz-23n-wd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما