تاریخ انتشار :شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱
کارشناس سیاسی گفت: دانشجویان نسل آینده آمریکا هستند که سندی برای دفاع از فلسطین به شمار می‌آیند.
نسل آینده آمریکا سندی برای دفاع از فلسطین هستند
 رفعت میر طهماسب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون» بیان کرد: جنایاتی که رژیم کودک کش اسرائیل در غزه انجام می‌دهد، در جوامع مختلف از جمله خود آمریکا اعتراضاتی را به همراه داشته است.
 
 وی افزود: در کشورهایی مانند آمریکا که ادعای آزادی و به اصطلاح دموکراسی می‌زنند، پلیس دانشجویان و اساتید را بازداشت و مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند، در کشوری مانند آمریکا، گارد سرکوب و نیروهای مخصوص ارتش به دانشگاه‌ها وارد می‌شوند و به‌شدت دانشجویان رو مورد حمله قرار می‌دهند چرا که این اساتید و دانشجویان به کشتار ۳۴ هزارنفری که برخلاف انسانیت است، اعتراض دارند.

 این کارشناس با بیان اینکه غرب و حامیان آن به دنبال ایجاد شکاف نسلی در ایران هستند، تصریح کرد: اکنون این شکاف دربین جوانان و مسئولان خودشان ایجاد شده است و تجمعات بی‌نظیری که در اروپا و آمریکا در حمایت از فلسطین و تنفر از رژیم صهیونیستی اسرائیل به وجود آمده است نشان می‌دهد که دنیا آبستن نظم جدیدی شده که غرب حتی فکرش راهم نمی‌کرد به این سرعت به وجود بیاید.

 وی ادامه داد: اگر در کشور ما به هر دلیلی دانشجویی به مسئله‌ای اعتراض کند و پلیس قصد ورود به آن مسئله را داشته باشد، دشمن این مسئله را آن‌قدر بزرگ می‌کند و با دامن‌زدن برخی از چهره‌های وطن‌فروش به موضوع و بزرگ‌نمایی‌کردن آن با تولید هزاران ساعت کلیپ بی‌محتوا برای مخاطبین، افکار عمومی جامعه را تحریک می‌کند.

میر طهماسب افزود: روایت‌سازی‌های دروغ آنها با بیان شعار زن زندگی آزادی و گسترش آن در بین جوانان ایرانی نشان‌دهنده برعکس جلوه‌دادن آن در کشور خودشان است. دستگیری استاد فلسفه‌ای که فقط تماشاگر این اعتراضات بوده است و هجوم چند نفر از نیروهای نظامی به سمت یک زن همه نشان‌دهندهٔ آزادی در آمریکا است و هدفشان فقط پیاده‌کردن این شعار در جامعه و خانواده‌های ایرانی است.
 
 وی گفت: این دانشجویان افراد معمولی نیستند و همه آنها نخبه‌هایی هستند که پدرانشان سیاستمداران آمریکایی و عضو سازمان صهیونیستی هستند. اینها نسل آینده آمریکا هستند و سندی برای دفاع از فلسطین به شمار می‌آیند.

 انتهای خبر/
 
https://asrehamoon.ir/vdcaian6a49niy1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما