تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

امنیت پایه و اساس توسعه است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: پایه، ریشه و اساس توسعه امنیت است و در این زمینه ما با تمام توان در میدان هستیم.
امنیت پایه و اساس توسعه است
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی صبح امروز در جمع مدیران کل بانک‌های استان بیان کرد: از ابتدای پیدایش انقلاب اسلامی دشمنان با تمام ظرفیت و توان برای توقف حرکت ارزشمند ملت قهرمان ایران به میدان آمدند.

وی افزود: ما از ابتدای پیدایش این انقلاب به دنبال هیچ جنگی نبودیم و شیوه هدایت و رهبری امامین انقلاب نیز همین بوده است تا از هر جنگی پیشگیری بشود؛ کلیه اقدامات ما در راستای همین سیاست جنگ زدایی بوده است.

شفائی تصریح کرد: امروز شما می‌بینید که ایران هرگونه تعرضی به کشور را باقدرت پاسخ می‌دهد که نشان از عزت و اقتدار کشور ما دارد. یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی که دشمن علیه کشور ما ظرفیت خود را به میدان آورده است همین عرصه اقتصاد و جنگ اقتصادی است؛ پیش‌گامان، افسران و سرداران جنگ اقتصادی شما عزیزانی هستید که در زمینه اقتصاد کشور تلاش می‌کنید.

وی افزود: دشمن هدف خود را هوشمندانه دنبال می‌کنند و در این جنگ شما در جبهه و پیشانی جنگ قرار دارید؛ نقش شما عزیزان در این نبرد، محوری و قابل‌ستایش است.

فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: نیاز است تا در این جنگ مهم با برنامه و انسجام بیشتر عمل کنیم تا دشمن مأیوس و ناامید بشود. پایه، ریشه و اساس توسعه امنیت است و در این زمینه ما با تمام توان در میدان هستیم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjhoevxuqemxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما