تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۴
منتخب مردم سراوان گفت: اعتراضات و تجمعات دانشجویی در قلب آمریکا و کشورهای اروپایی لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیسم انداخته است.
اعتراض دانشجویان آمریکا لرزه بر رژیم صهیونیستی انداخته است
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، محمد نور دهانی در گفتگو با شستون بیان کرد: مردم جویای نور و بری از ظلمت در کشورهای حامی رژیم خونخوار صهیونیستی، دیگر محدود به تظاهرات مردم در خیابان‌ها نیست بلکه با شکلی منسجم‌تر، خود را در قالب شکل‌گیری و گسترده شدن اعتراضات و تجمعات دانشجویی در قلب آمریکا و کشورهای اروپایی نشان می‌دهد؛ اعتراضاتی که بی‌شک با ورود اساتید و دانشجویان، لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیسم انداخته است.
 
وی افزود: دانشگاه به‌عنوان مکان اندیشه و تفکر در غرب بیدار است و از طرفی اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب و رهبری محدود به مرزهای جغرافیایی نیست بلکه هر انسان آزاد‌اندیشی را به خود جذب می‌کند که این را طرفداران باطل و ددمنش زنگ خطری برای خباثت خویش می‌دانند و دنبال سرکوب هستند.
 
منتخب مردم سراوان ادامه داد: قطعاً امریکا و هم‌پیمانان او با هزینه‌های گزاف تبلیغاتی سعی در توجه افکار عمومی دارند که آزادی بیان و قلم در آنجا وجود دارد در حالی که همیشه شاهد خشونت با دانشجویان و آحاد مردم در غرب هستیم که این مصداق عدم آزادی بیان و نقض صریح حقوق بشر است.
 
دهانی خاطرنشان کرد: همه دشمنی غربی‌ها با اسلام عزیز، به علت رشد فرهنگ دینی است. آنان عامل این رشد را جمهوری اسلامی ایران و الگوگیری از این نظام الهی می‌دانند. به‌همین علت تمام قدرت خود را به کار گرفته اند‌که با شعار زن، زندگی، آزادی، و ترویج فرهنگ غربی و فساد و فحشا؛ جلوی رشد اسلام ناب محمدی (ص) را بگیرند. همه این تلاش‌ها، آب در هاون کوبیدن است. بنده به‌عنوان یک دانشگاهی این رفتارهای خشونت بار غرب را به شدت محکوم می‌کنم و البته که این نوع برخوردها از روی ترس است و عقیده دارم که این آشنایی با آرمان‌های انقلاب غرب را در نوردیده و جلوی این روشنی را نمی‌توانند بگیرند.
 
وی تصریح کرد: آشنایی با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب و تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی دو عامل اصلی تداوم و استمرار تفکر انقلابی فراتر از مرزهاست و اینکه امروز شاهد این حرکات خودجوش در دانشگاه هستیم قطعاً این نور و روشنی نه تنها فراتر از مرز ها رفته بلکه به مراکز علمی رفته و حامیانی جان بر کف در آن سرزمین ها دارد.
 
انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcco4qsm2bqe08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما