> پتروشیمی نماینده ایران در جام باشگاه های بسکتبال آسیا شد | عصر هامون
تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۶
پرونده غرب آسیا با موافقت مهرام بسته شد

پتروشیمی نماینده ایران در جام باشگاه های بسکتبال آسیا شد

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام بالاخره بعد از رایزنی با مسئولان فدراسیون و باشگاه مهرام، نماینده ایران در باشگاه های آسیا شد.
پتروشیمی نماینده ایران در جام باشگاه های بسکتبال آسیا شد
به گزارش سرویس ورزشی عصر هامون، تیم های بسکتبال مهرام و پتروشیمی بندرامام فینالیست های فصل قبل سوپرلیگ باید در مسابقات غرب آسیا با یکدیگر مسابقه می دادند.

با توجه به کناره گیری سایر تیم های آسیایی، رقابت غرب آسیا به همین دو تیم محدود شده بود و تیم برنده به جای قهرمان غرب آسیا به عنوان تیم نماینده ایران در باشگاه های آسیا معرفی می شد.

مسئولان باشگاه پتروشیمی با این اوصاف تلاش کردند که تیم مهرام را متقاعد کنند تا به عنوان قهرمان فصل قبل ایران بدون انجام مسابقه نماینده ایران در باشگاه های آسیا لقب بگیرند.

صمد زاده: اختیار را به مشحون سپردیم

حمیدرضا صمد زاده سرپرست مهرام به خبرنگار ما گفت: اختیار را به مشحون سپرده ایم که او در صحبت با وابا تصمیم گیری نهایی را انجام دهد. اگر صلاح بدانند ما مسابقه ندهیم و پتروشیمی به عنوان نماینده ایران به باشگاه های آسیا برود. این کار را به خاطر منافع ملی انجام دادیم.

وی ادامه داد: ما میزبانی را قبول کردیم و دوست داشتیم که مسابقات غرب آسیا از تب و تاب نیافتد. اما وقتی کشورهای دیگر به صورت توافقی نماینده خود را معرفی می کنند، دیگر بازی ما هم معنی ندارد. چون عنوان قهرمانی غرب آسیا به برنده تعلق نمی گیرد و حواشی، آسیب دیدگی بازیکنان و مسائل دیگری هم در پیش است. برای راه انداختن همدلی در بسکتبال این توافق را انجام دادیم.

حاتمی: زمان باشگاه های آسیا مشخص است

محمود مشحون رئیس فدراسیون هم روز گذشته در مصاحبه ای تاکید کرد که مسابقات غرب آسیا برگزار نمی شود. مهران حاتمی سرمربی پتروشیمی بندرامام با تایید اینکه "پتروشیمی بندرامام نماینده بسکتبال ایران در آسیا است" در پاسخ به اینکه آیا جام باشگاه های آسیا برگزار می شود که پتروشیمی نماینده ایران باشد؟ گفت: باشگاه های آسیا امسال برگزار می شود. زمان این مسابقات مشخص شده است اما هنوز مکان آن مشخص نیست.
انتهای پیام/8399 https://www.asrehamoon.ir/vdcjvyem.uqehxzsffu.html
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما
آدرس ايميل شما