تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۱
بانوی کارآفرین بسیجی شهرستان میرجاوه توانسته با یک دستگاه چرخ خیاطی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گامی مثبت بردارد.
نهادینه سازی اقتصادمقاومتی در بستر خانواده/ چرخاندن چرخ زندگی تنها با یک چرخ خیاطی
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون ، به نقل از پایگاه خبری لادیز؛یکی از بهترین راه های موجود در جهت برطرف ساختن کاهش وابستگی جوامع اسلامی به غرب و حفظ استقلال و پافشاری بر ارزش های حاکم بر خود اقتصاد مقاومتی است.

رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی مفهوم،پایه و نقطه عزیمت برای تبیین هدف گیری نظام اسلامی در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد را مفهوم کلی پیشرفت معرفی کرده و پیشرفت مورد نظر اسلام را در مقایسه با پیشرفت مورد نظر غرب در ابعاد مختلف برشمرده و مشخص کرده اند.
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر نیاز اساسی کشور به کار و کارآفرینی خاطر نشان می کنند دو دلیل اساسی یعنی آمادگی کشور برای جهش و فشار اقتصادی دشمنان، ثابت می کند که ایران بیش از هر دوره دیگری به کار و کارآفرینی احتیاج دارد.

هاجره ریگی خالص بانوی پرتلاش میرجاوه ای است که با سعی و پشتکار و با وام ۵ میلیونی بسیج سازندگی سعی کرده تا خود سکاندار کشتی زندگی باشد و با کار خیاطی زندگی خویش را اداره کند.
وی می گوید: گواهینامه خیاطی را از سازمان مربوطه دریافت کردم و با دریافت تسهیلات لازم از بسیج سازندگی هنرم را برای کسب درآمد به کار گرفتم.
وی افزود: کار آفرینی تنها انجام کارهای بزرگ نیست بلکه با یک چرخ خیاطی و همتی عالی می توان کارافرینی کرد و نان اور خانواده بود, بسیاری از بانوان می توانند با تکیه بر هنرهای دستی خود و با کمک تسهیلات بسیج سازندگی برای خود اشتغالزایی کنند.
این بانوی بسیجی خاطرنشان کرد: نامگذاري امسال از سوي رهبر معظم انقلاب، استفاده از تمام ظرفيت هاي موجود كشور را برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را ضروري كرده است و با انجام همین کارهای کوچک نیز می توان قدمی مثبت در جهت عمل به تاکیدات رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی برداشت.

انتهای پیام / 4941 https://www.asrehamoon.ir/vdcb9gb9.rhbw0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما