تاریخ انتشار :شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰
معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر:

۵ هزار داوطلب در ایرانشهر در نوبت اول کنکور به رقابت پرداختند

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ با رقابت بیش از ۵ هزار داوطلب زن و مرد و طی دو روز در دانشگاه ولایت این منطقه برگزار شد.
۵ هزار داوطلب در ایرانشهر در نوبت اول کنکور به رقابت پرداختند
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون؛ مهرداد جهان‌دیده در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ با رقابت بیش از ۵ هزار داوطلب زن و مرد و در دو روز در دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
 
 وی افزود: نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با رقابت ۵ هزار و ۴۰۸ داوطلب زن و مرد و طی دو روز پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در حوزه‌های آزمونی سلف‌سرویس، سوله ورزشی، ساختمان آموزشی، دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی و دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد.
 
 این مقام مسئول ادامه داد: فرآیند نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه ولایت، از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه، ۶ اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی با ۳۲۲ داوطلب زن و مرد و علوم‌انسانی شامل ۲ هزار و ۵۶۷ داوطلب زن و مرد آغاز و نیز، در عصر همین روز با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی هنر ۹۰ داوطلب زن و مرد و زبان‌های خارجی شامل ۲۰۶ داوطلب زن و مرد ادامه پیدا کرد.
 
وی اضافه کرد: در نهایت، در نوبت صبح جمعه، ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با رقابت گروه آزمایشی علوم‌تجربی شامل ۲ هزار و ۲۲۳ داوطلب زن و مرد به پایان رسید.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcepv8zwjh8pei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما