تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۴۸
فرماندار شهرستان هامون گفت: حمله پهبادی سپاه پاسداران به اسرائیل نتیجه تعرض به کنسواگری ایران در سوریه است.
حمله پهپادی به اسرائیل نتیجه تعرض به کنسولگری ایران بود
محمد حاجی حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون» بیان کرد: هدف اصلی ما با یاری خدا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است که طبق فرامین مقام معظم رهبری بزودی توسط مسلمین جهان با محوریت جبهه مقاومت نابود و ریشه کن خواهد شد و فلسطین و قدس شریف آزاد خواهد شد.

 وی افزود: کشور‌ما همواره ثابت کرده است که شروع کننده جنگ با هیچ کشوری نیست ولی اگر کشوری دست به اقدامی علیه امنیت، خاک و آرامش مردم عزیزمان بزند ساکت نخواهیم نشست و پاسخی دندان شکن و مبهوت کننده خواهیم داد تا بداند که نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر تعرض به خاک و ریختن خون جگوگوشه هایش بی تفاوت نیست و دیگر دوران بزن در رو تمام شده است.

فرماندار هامون تصریح کرد: در حمله پهبادی ایران به عراق همه ما لحظه به لحظه به قدرت نمایی کشورمان در برابر یاوه گویان بین المللی افتخار  کردیم و خداقوت نثارشان کردیم، مردم شریف کشور از همان لحظات ابتدایی در خیابان ها حضور پیدا کرده و از این قدرت نمایی دلاورمردانمان حمایت کردند.

وی یادآور شد: شکسته شدن هیمنه پوشالی استکبار جهانی بزرگترین موفقیت ما بود که بر همگان ثابت شد نه تنها اسرائیل بلکه اگر کشورهای حامی اسرائیل هم دست در دست هم دهند نمی توانند جلوی عزم و اراده جوانان ما را بگیرند.

حاج حسینی تشریح کرد: جسارت اسرائیل به کنسول گری ایران در سوریه و شهادت نظامیان غیرو کشورمان نابخشودنی بود و تنبیه متجاوز حق مسلم مردم ایران بود که ولی فقیه در سخنرانی های روز عید فطر به آن اشاره کرده بود.

وی اظهارکرد: این عملیات نشان داد که ایران در وعده هایش صادق است و از هیچکس در جامعه بین الملل ترسی ندارد و وعده اصلی ما که آزادی قدس عزیز است نه تنها شعار نیست بلکه بزودی محقق خواهد شد و اسرائیل خیلی زودتر از حدانتظار نابود خواهد شد.

حاج حسینی خاطرنشان کرد: طبق فرمایش سپاه پاسداران امروز نبایدحتی فکر تعرض به خاک ایران به ذهن کسی خطور کند زیرا که کوچکترین تعرض به ایران اسلامی، با پاسخ شدیدا پشیمان‌کننده را در پی خواهد داشت.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdccs4qsm2bqei8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما