تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۱
به منظورآشنایی با برخی جنبه های کاربردی ریاضیات و ایجاد علاقمندی در دانش آموزان به درس ریاضی، نمایشگاه درس ریاضی در آموزشگاه دخترانه حضرت معصومه (س) راسک برپا شد .
نمایشگاه ریاضی در آموزشگاه دخترانه حضرت معصومه (س) راسک برگزار شد
نمایشگاه ریاضی در آموزشگاه دخترانه حضرت معصومه (س) راسک برگزار شد
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پاپایا،نمایشگاه ریاضی به همت سحرشهریاری دبیر ریاضی آموزشگاه دخترانه حضرت معصومه (س) راسک برگزارشد.
شهریاری با بیان این مطلب که برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با ریاضی و ایجاد روشی نوین برای درک بهتر مفاهیم ریاضی برای دانش آموزان به فکر برپایی نمایشگاهی با کمک خود بچه ها افتادم،افزودند:بنابراین با مدیر آموزشگاه خانم ولندیاری صحبت کردم که ایشان موافقت کردن،تا باکمک دانش آموزان این نمایشگاه برپاشود.
ایشان ادامه دادند:در این نمایشگاه با موضوعات مختلف ریاضی، نظیر:سازهای ماکارونی(پل،رسم ها و اشکال هندسی)ساخت اجسام،رابطه فیثاغوریس از روی اشکال متفاوت،مساحت محور اعداد صحیح،طرح معماهای ریاضی،ابزارهای قدیمی ریاضی،تهیه مقاله،نرم افزارآموزشی و استفاده از اینترنت،ساخت پازل و ساخت ماکت های مرتبط به وسیله دانش آموزان ساخته شد.
دبیر ریاضی آموزشگاه دخترانه حضرت معصومه اظهارداشت:این نمایشگاه برای اولین بار در منطقه اجراشد و باعث رشد و و نمایان شدن استعدادهای دانش آموزن گشت،به صورتی که دانش آموزانی که ب درس ریاضی مشکل داشتند هم با علاقه درنمایشگاه شرکت کردند و ثاب کردندکه میتوانند موفق شوند.
وی در پایان گفت: خلاقیت فقط این نیست که برای سوالات کهن پاسخ نو بیابیم،بلکه باید پاسخ های کهن را با طرح سوالات نو تلنگر بزنیم.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdchvin-.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما