تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰
مسؤولان باید خط قرمز ها را رعایت کرده و دستاوردهای مهم انقلاب را حفظ کنند.
تبعیت از رهبری سبب حفظ نظام می شود/ مسؤولان خط قرمزها را رعایت کنند
تبعیت از رهبری سبب حفظ نظام می شود/ مسؤولان خط قرمزها را رعایت کنند

به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، مولوی رئیسی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، گفت : بر اساس احکام و دستورات اسلام ما زیر بار ذلت نمی رویم و اجازه نمی دهیم ذره ای به عزت ملت ایران آسیبی وارد شود .
وی افزود : حق استفاده از انرژی هسته ای که یکی از حقوق اساسی ملت ایران است باید حفظ شود و در صورت امضاء هرگونه توافق نامه ای باید تمام تحریم ها برداشته شود .

وی ادامه داد:همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند سیستم دفاعی و نظامی ایران خط قرمز ما در مذاکرات است و در مذاکرات فقط به دنبال توافقات هسته ای هستیم و نه چیزی دیگری که غرب در برخی مواقع از آن دم می زند.

وی با اشاره به این که آمریکایی‎ها به ‎راحتی می‎گویند که می‎خواهند از مراکز نظامی ما بازرسی کنند و دانشمندان هسته‌ای‌مان را بازجویی کنند، بیان کرد: آن‌ها می‎خواهند علم دانشمندان ما را بدزدند.

وی گفت:حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه عربستان در شهرهای دمام و قطیف که توسط گروهک ضد بشری داعش  صورت گرفت را محکوم می کنیم و آنرا جنایت نابخشودنی می دانیم و از تمامی وجدان های آزاد ، مجامع  و سازمان های جهانی می خواهیم برای پایان دادن به جنایات داعش و وهابیون تلاش کنند.

مولوی رئیسی در ادامه به جنگ ستیزی سعودی ها در منطقه و حمله به کشور یمن اشاره کرد و افزود: عربستان سعودی در آینده نچندان دور تاوان این جنگ خود ساخته را خواهد دید.

وی افزود: امروز عربستان سعودی با توجه به دست داشتن و پشتیبانی گروههای تروریستی در منطقه و حمله به کشورهای عربی جایگاه خود در بین کشورهای مسلمان را از دست داده است.

مولوی رئیسی ابراز داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم غاصب اسرائیل با داشتن بیشترین و پیشرفته ترین تسلیحات نظامی نتوانست بیشتر از ۳۳ روز در برابر اراده مستحکم مردم غزه ایستادگی کند و امروز هم باید دانست که عربستان سعودی چاره ای جزء تسلیم شدن در برابر اراده مستحکم مردم یمن ندارد.
انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdcayyni.49nao15kk4.html
منبع : پاپایا
نام شما
آدرس ايميل شما