تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۷
مولوی عزیزالله درانی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری بارها در خصوص رعایت خط قرمزها تاکیید کردند که کاری نکنید که کرامت ملت از بین برود ما به دنبال جنگ نبوده این و اگر می خواستیم بدنبال آن باشیم گفتمان نمی کردیم.
تیم مذاکره از خط قرمز هسته ای عبور نکرده است
تیم مذاکره از خط قرمز هسته ای عبور نکرده است
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، مولوی عزیزالله درانی در گفتگو با خبرنیمروز اظهار داشت: بحث مسایل هسته ای منتهی به یک فرد یا یک شخص نیست که نظر بدهد بلکه با مسایل کشور در ارتباط است و سرنوشت تمام مردم در آن دخالت دارد و نظر باید نظر عامه مردم باشد و کرامت ملت باید حفظ شود.
امام جمعه اهل سنت نیمروز افزود: همانطور که مقام معظم رهبری بارها این موارد را تاکیید کردند که کاری نکنید که کرامت ملت از بین برود ما به دنبال جنگ نبوده این و اگر می خواستیم بدنبال آن باشیم گفتمان نمی کردیم نباید مذاکره کنندگان یادشان برود که این ملت چه خواسته ای دارند و باید اساس کار قرار دهند.
وی با اشاره به بازرسی از اماکن نظامی تصریح کرد: نباید عراقچی بجای مردم تصمیم بگیرد و ظریف هم خط قرمزها را نباید زیر پا بگذارد چرا که یادشان باشد که این انقلاب صاحب دارد و نمی گذارد که هر کسی برایش تصمیم بگیرد.
درانی خاطرنشان کرد: مگر می شود یک ملت اسرار نظامی خود را در اختیار بیگانگان بگذارد ما اطمینان داریم که این تیم ۱+۵ وفای به عهد ندارد و ممکن است دوباره زیر قول های خود بزند اما چون بدنبال حل این مشکل هستیم نباید به گونه ای رفتار شود که ما عهد شکن هستیم.
وی اذعان داشت: بلکه باید این آقایان با تدبیر خاص طوری برنامه ریزی کنند که همگان بدانند مسلمانان بر عهد خود پای بند هستند و پیشنهاد اینجانب برای تیم مذاکره کننده این است که به خط قرمزی که رهبری ترسیم کرده اند نزدیک نشوند و باید انسان هایی زیرک باشند و از تجربه های ارزنده در این راه استفاده شود.
انتهای پیام/4382
https://www.asrehamoon.ir/vdcdnz09.yt0nz6a22y.html
منبع : خبرنیمروز
نام شما
آدرس ايميل شما