تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۴
دبیر بیانیه گام دوم انقلاب در سیب و سوران:

حجاب محدودیتی در برابر فعالیت‌های اجتماعی زنان نیست

دبیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در شهرستان سیب و سوران عنوان کرد: حجاب محدودیتی در برابر فعالیت‌های اجتماعی زنان نیست و زنان می‌توانند از برابری‌های سیاسی و اجتماعی نسبت به مردان برخوردار باشند.
حجاب محدودیتی در برابر فعالیت‌های اجتماعی زنان نیست
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، فرهاد سپاهی در گفتگو با خبرنگار شستون ضمن تأکید بر برابری حقوق زن و مرد در تمامی عرصه‌ها، افزود: مسئله حجاب در مناطق مختلف متفاوت است. در شهرستان‌ها مشکلي نداريم. در مناطق روستايي نيز حجاب به‌صورت سنتي رعايت مي‌شود.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم به‌صورت کلان وضعیت حجاب را بررسی کنیم باید بگویم که وضعیت حجاب در کشور ما نسبت به اکثر کشورها حتی بعضی از کشورهای اسلامی وضعیت مطلوب و بهتری را دارد. البته نسبت به آن توقعاتی که از یک جامعه اسلامی و انقلابی است این وضعیت برای یک کشور اسلامی و انقلابی وضعیت مناسبی نیست و در این چند سال اخیر نسبت ارزش‌های ما سیر روبه‌رشدی را نداشته است.

دبیر بیانیه گام دوم انقلاب در سیب و سوران باتوجه‌به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حجاب، افزود: بدحجابی یا ضعف حجاب درست نیست و این موجب نمی‌شود که ما حجاب را از حوزه دین و انقلاب خارج بدانیم.

سپاهی باتوجه‌به آمار وحشت‌آفرین فساد اخلاقی در غرب بیان کرد: مسئله زن از نقاط قوت اسلام است چرا هر مسئله که خانواده را منهدم می‌کند روزبه‌روز در غرب برجسته‌تر می‌شود و در مقابل، هیچ تقبیح و برخورد جدی با متعرضان به زنان محجبه صورت نمی‌گیرد؟

وی مواجهه اسلام با مسئله زن را درست برعکس برخورد غرب، منطقی و استدلالی خواند و اذعان کرد: مسئله زن یکی از نقاط قوت اسلام است و نباید تصور شود که ما باید در مسئله زن پاسخگو باشیم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcba0b88rhb00p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما