تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۶
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان:

 برق ۳۶۶ روستای مناطق سیل‌زده بلوچستان پایدار شد

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: برق ۳۶۶ روستای درگیر سیلاب بلوچستان که دچار خاموشی شده بودند، پایدار شد.
 برق ۳۶۶ روستای مناطق سیل‌زده بلوچستان پایدار شد
 به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، محمد رئیسی بیان کرد: در ابتدای وقوع شرایط جوی در جنوب سیستان و بلوچستان، برق ۴۴۵ روستا قطع شد که در همان ساعات اولیه با تلاش تیم‌های عملیاتی این شرکت برق ۲۱۷ روستا پایدار شد.
 
 وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برق ۳۶۶ روستا پایدار است، افزود: تداوم تلاش کارکنان صنعت برق جهت پایداری شبکه برق سایر روستاها ادامه دارد.
 
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: نبود راه دسترسی و طغیان رودخانه‌های فصلی از جمله چالش‌های کارکنان این شرکت جهت اصلاح شبکه‌های آسیب‌دیده است.
 
 وی با اشاره به تداوم شرایط جوی در منطقه و افزایش خسارت به شبکه برق، بیان کرد: ۲۷۲ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف، ۱۲ دستگاه ترانسفورماتور و یک دستگاه بوستر از جمله حجم خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل‌زده تا این لحظه است.
 
 رئیسی افزود: شهروندان گرامی ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هر گونه خسارت یا خاموشی شبکه برق موارد را از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکیشن برق من ثبت و پیگیری کنند.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcgu79qnak93x4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما