تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۵
فرماندار ویژه شهرستان زابل با بیان اینکه ارتش مایه سرافرازی ملت ایران و بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: امروز ارتشیان غیور این افتخار را دارند که قوی تر از گذشته در راستای حفظ تمامیت ارضی و امنیت همه جانبه کشور را در مقابله با انواع تهدیدات تامین کنند.
ارتش بازوی توانمند نظام و انقلاب است
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از اوشیدا، علیرضا ملاشاهی در آئین گرامیداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در پادگان امیر شهید عباس کیخا زابل  بیان کرد: امروز قدرت نظامی و دفاعی کشورمان به مرحله‌ای رسیده که در صحنه سیاسی تعیین‌کننده و به یک عامل مهم در تصمیم‌گیری منطقه‌ای تبدیل شده است. 

فرماندار ویژه زابل افزود: دشمنان به قدرت دفاعی و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی واقف هستند و همین امر پشتوانه‌ای قوی برای نظام در میدان دیپلماسی است.

ملاشاهی اظهار داشت: در سایه خودباوری و ایمان به داشته‌های خود تمام امکانات نظامی و دفاعی با دست جوانان این مرز و بوم ساخته شده و دشمنان بر توانایی و این قدرت بازدارنگی اقرار کردند. 

وی، با اشاره به هماهنگی بین سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی و سایر نیروهای مسلح افزود: این تعامل و هماهنگی موجب شده تا در ساخت پهباد و موشک‌های دور برد و نقطه زن حرف اول را در منطقه بزنیم و ترس در دل دشمنان ایجاد کنیم. 

فرماندار زابل، با اشاره به رشادت‌های فرماندهان ارتش در دوران جنگ تحمیلی تصریح کرد: هزاران فرمانده و ارتشی فداکار در صف نخست جهبه حضور داشته و تا آخرین قطره خون در مقابل تجاوز بیگانگان از سرزمین، ناموس و وطن خود دفاع کردند که شایسته قدردانی است. 

ملاشاهی با تأکید بر اینکه خدمات ارتش جمهوری اسلامی تنها معطوف به دوران جنگ نیست، افزود: در تمام حوادث و اتفاقات طبیعی نیروهای فداکار و مردمی ارتش به مانند دوران جنگ در صحنه حضور یافته و خدمات ارزنده‌ای تقدیم ملت می‌کنند.

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcdkj0foyt09x6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما