تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰
باهدف قدردانی از پاسخ موشکی سپاه پاسداران صورت گرفت؛

تجمع حمایتی مردم پسکوه به شکرانه عملیات «وعده صادق»

مردم بصیر و آگاه بخش پسکوه در حمایت از اقدام تنبیهی دلاور مردان سپاه پاسداران و به شکرانه انجام عملیات وعده صادق تجمع کردند.
تجمع حمایتی مردم پسکوه به شکرانه عملیات «وعده صادق»
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از شستون، قشرهای مختلف مردم عصر یکشنبه با در دست داشتن پرچم پر افتخار و مقدس جمهوری اسلامی ایران به منظور حمایت از عملیات غرورآفرین ایران علیه رژیم سفاک صهیونیستی در پسکوه تجمع کردند.
 
اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته‌هایی در خصوص شهدا، سپاه پاسداران، سخنان مقام معظم رهبری و عکس‌هایی از شهدای مدافع وطن و حرم، از اقدام سپاه قدردانی کردند.
 
همچنین فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مردم این بخش در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اقدام متقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ موشکی و پهپادی به تجاوز صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری ایران در کشور سوریه طنین‌انداز شد.
 
 بخشدار پسکوه در این مراسم گفت: این ضربه بزرگ الهی غیورمردان انقلابی ایران اسلامی بر صورت نحس استکبار جهانی و پاسخ به ددمنشی‌های مستمر آنها مبارک باشد.
 
وی بیان کرد: امروز مسیر، مسیر صحیح و امامت و ولایت است که امتی بصیر و پا در رکاب دارد، باید امت در کنار و در رکاب او بصیر، آگاه و صبور باشند.
 
بخشدار پسکوه تأکید کرد: مردمی که فرعون‌ها و نمرودهای زمان آنها را زیر پاهای استکباری خود مچاله می‌کردند با انقلاب اسلامی ما بیدار شدند انقلابی که توسط رهبری آگاه و بصیر و مردمی آگاهی و پا در رکاب رقم خورد.
 
رئیسی عنوان کرد: این پیروزی و اقدام میان راهی و ابتدایی برای اضمحلال این غده سرطانی و ایاد نحس استکبار جهانی امروز رقم خورد.
 
وی تصریح کرد: همین‌ها هستند که با اقتصاد، فرهنگ و عفت ما بازی می‌کنند لذا باید همچنان که سربازان انقلابی ما امروز پوزه دشمن را در فیزیک جغرافیا به خاک کشیدند در عرصه‌های بصیرتی و آگاهی بخشی نیز نقش آفرینی لازم ‌را داشته و با اتحاد و فرمانبرداری از رهبر انقلاب شاهد شکوفایی انقلاب، تربیت انقلابی جوانان و نوجوانان باشیم.
 
انتهای خبر/ 
https://asrehamoon.ir/vdcjooevouqemvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما