تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴
 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

 رسالت همه فعالین اجتماعی، نشان‌دادن چهره واقعی سیستان و بلوچستان است

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فعالان فضای مجازی باید فضای تعاملی تأثیرگذار و تأثیرپذیر داشته باشند؛ چراکه رسالت همه ما نشان‌دادن چهره واقعی استان است.
 رسالت همه فعالین اجتماعی، نشان‌دادن چهره واقعی سیستان و بلوچستان است
 به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» رضا شریفی در نشست با فعالان رسانه و فضایی مجازی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در سال گذشته انسجام اجتماعی با مشارکت ریش‌سفیدان و سران طوایف، رشد خوبی در استان داشته و از طرفی طرح‌های زیربنایی خوبی شروع و اعتبارات بسیاری از طرح‌ها در حوزه‌های مختلف راه‌ها، مسکن، اقتصادی و معیشتی و غیره تأمین شد.
 
 وی افزود: سیستان و بلوچستان ظرفیت دارد تا تبدیل به پدیده گردشگری کشور شود و در عید امسال هم تبدیل شد.
 
 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی نقش ویژه‌ای در معرفی ظرفیت‌های استان دارند، گفت: دشمن با هدایت سرویس‌های جاسوسی، دست به تحریک مسائل قومی و مذهبی می‌زنند تا استان از حالت انسجام خارج شود.
 
 شریفی ادامه داد: کمک اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی با شناخت دقیق از ظرفیت‌ها و نقاط آسیب، فرصت و تهدید استان می‌تواند در رشد و توسعه استان کمک کند. اگر نقدی هم انجام می‌شود، برآیند آن به رشد و توسعه استان کمک کند و به دشمن اجازه واردکردن هیچ‌گونه خللی به هدف‌گذاری‌های استان ندهد؛ چراکه مسیر استان، مسیر رشد است.
 وی ضریب دادن به مشکلات و نادیده‌گرفتن کارهای مثبت انجام شده در استان را نادرست برشمرد و خاطرنشان کرد: شیعه و سنی باید در مدیریت و توسعه استان سهیم و برای توسعه استان ید واحده باشند و در کنار انتقاد و چالش در چارچوب، به ظرفیت‌های استان ضریب داده شود.
 
 این مسئول یکی از وظایف فعالین اجتماعی را زوم کردن به مسائل اولویت‌دار استان دانست و عنوان کرد: فعالان فضای مجازی باید فضای تعاملی، تأثیرگذار و تأثیرپذیر داشته باشند؛ چراکه رسالت همه ما نشان‌دادن چهره واقعی استان است.

 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjmoevhuqem8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما