تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۷
به‌منظور بازدید از امکانات و زیرساخت‌های حمل‌ونقلی انجام شد؛

بازدید معاون وزیر حمل‌ونقل تاجیکستان از بندر شهید بهشتی چابهار

معاون وزیر حمل‌ونقل تاجیکستان و سفیر تاجیکستان در ایران به‌منظور بازدید از امکانات و زیرساخت‌های حمل‌ونقلی و امکانات بندری چابهار از بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کردند.
بازدید معاون وزیر حمل‌ونقل تاجیکستان از بندر شهید بهشتی چابهار
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، معاون وزیر حمل‌ونقل تاجیکستان و هیئت همراه که به‌منظور بررسی همکاری‌های لجستیکی جمهوری تاجیکستان و جمهوری اسلامی ایران در خصوص حمل‌ونقل بین‌المللی و ترانزیت به تهران سفرکرده است (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت) از بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کردند.

در این سفر هیئت تاجیک ضمن بازدید و آشنایی با امکانات و زیر ساخت‌های بندر چابهار، با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و مسئولان منطقه آزاد و حمل‌ونقل جاده‌ای دیدار و در خصوص مراودات تجاری و توسعه ترانزیت کشور جمهوری تاجیکستان از طریق بندر شهید بهشتی مذاکره کردند.

در این نشست مشترک، عسکری نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با تشریح ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای چابهار که می‌تواند پل ارتباطی کشور تاجیکستان برای دسترسی به اقیانوس هند باشد بر آمادگی این بندر برای تسهیل تجارت فعالین اقتصادی کشور تاجیکستان در این بندر و همچنین واگذاری محوطه‌های پس‌کرانه جهت سرمایه‌گذاری آن کشور تأکید کرد.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcdxj0fkyt09o6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما