تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹
 شهردار خاش گفت: باتوجه‌به بارش‌های تند و رگباری و سیلاب در رودخانه‌های بالادستی مهران جاری بوده احتمال طغیان این رودخانه وجود دارد، به شهروندان هشدار داده می‌شود از نزدیکی و تردد در حاشیه رودخانه مهران اجتناب کنند.
شهروندان از تردد در حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، مهدی شهنوازی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما بیان کرد: هواشناسی هشدارهای لازم را صادر کرده و ستاد مدیریت بحران در شهرداری خاش تشکیل و هم اینک اکیپ‌های شهرداری در حالت آماده‌باش قرار دارند.

شهردار خاش تصریح کرد: از امروز تا آخر هفته از شهروندان انتظار داریم از خروج بدون دلیل از منازل و نیز تردد در حاشیه رودخانه‌ها دوری کنند.

وی افزود: به‌منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی و واردشدن خسارات به زیرساخت‌های آب، برق، مخابرات، راه و اراضی کشاورزی و باغات ضرورت دارد ارگان‌های عضو ستاد مدیریت بحران نسبت به استقرار ماشین‌آلات سنگین مانند لودر، بولدوزر و گریدر در مناطق پرخطر اقدام کنند و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در روستاهای پایین‌دست منطقه کوه سفید، شورک، درمحمد آباد، بوتگان، موتور سلحشور، دشت رباط، قادرآباد، موتور جمهوری دوربن، موتور انوشیروان، ریگ‌آباد، چهزار و غیره نسبت به ترمیم سیل‌بندهای حفاظتی و دهانه ورودی پل محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی اقدام کند.
 
شهنوازی عنوان کرد: شهرداری نسبت به استحکام سازی بندهای خاکی و کانال‌های هدایت آب و ایجاد مسیرهای انحرافی باهدف پیشگیری از واردآمدن خسارات به روستاهای ناصری، بیت آباد و میرزاباد، همت‌آباد و غیره اقدام نماید.

 وی ادامه داد: ترمیم آب‌نماهای محورهای فرعی و تخریب شده ناشی از بارش‌های اسفندماه سال گذشته در مناطق چاشهی، حبیب‌آباد، الله آباد مولوی، کاروان در به سرتلاپ، سنگان، کول کوه، خوشاب، گرز و غیره در کنار تسطیح و موج تراشی و رگلاژ محورهای چاه سالار، گیدبست، دشت رباط، تلگزب به کروجی به‌منظور امدادرسانی احتمالی باید موردتوجه اداره راهداری باشد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcgu79q3ak93q4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما