تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۳
مردم شیعه و سنی پایتخت وحدت اسلامی از اقدام مقتدرانه جمهوری اسلامی در تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی ابراز خوشحالی کردند.
حمایت شیعه و سنی از جمهوری اسلامی در تنبیه رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون»، صبح امروز اقشار مختلف شیعه و سنی در پایتخت وحدت اسلامی با حضور در میدان فلسطین زاهدان از حمله تنبیهی پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی حمایت کردند.
 
تجمع‌کنندگان با سردادن شعارهایی از جمله مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، سپاه انقلابی تشکر، تشکر؛ ابراز خوشحالی خود را از پاسخ نظامی و مقتدرانه جمهوری اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.
 
عملیات وعده صادق تنبیهی برای رژیم غاصب بود 
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی رمضانی، مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان در این اجتماع مردمی بیان کرد: عملیات غرورآفرین وعده صادق بسیار مهم، حساس، بیدارکننده، هشداردهنده و کاملاً باز با اعلام قبلی و در منظره همه رسانه‌های بین‌المللی برای تنبیه برای رژیم غاصب بوده است. 
 
وی افزود: ما با اتکا به قدرت لایزال الهی از قدرت‌های شرق و غرب عالم هیچ هراسی نداریم و هر کاری که برای دفاع از منافع خود و مظلومان عالم لازم باشد انجام می‌دهد. 
 
رمضانی تصریح کرد: قطعاً رژیم غاصب و حامیانش در صدد جبران این شکست بزرگ خواهد بود؛ اما هرگز به این اهداف نخواهند رسید.
 
وی گفت: همان‌طور که فرماندهان عالی‌رتبه ما اعلام کردند پاسخ بعدی محکم‌تر خواهد بود ما با تمام وجود در هر شرایطی حاضریم با دشمن مبارزه کنیم و کوتاه نخواهیم آمد.
 
موشک‌های ایران سیلی محکمی را به رژیم صهیونیستی زدند 
 
مولوی عبدالغنی دهانی، عالم اهل‌سنت نیز در اجتماع بزرگ مردم زاهدان در میدان فلسطین بیان کرد: بامداد امروز موشک‌های ایران سیلی محکمی را به رژیم صهیونیستی که به هیچ یک از تعهدات بین‌المللی پایبند نیست زدند.
 
وی اظهار کرد: این رژیم غاصب ولی دیوانه‌وار احمقانه به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه حمله کرد و جمعی از هم‌وطنان ما به شهادت رسیدند فکر می‌کرد ایران انتقام نمی‌گیرد فراموش کرده بود که به گفته رهبر انقلاب دوران  بزن‌دررو تمام شده است.  
 
دهانی گفت: اگر بار دیگر اشتباهی سر بزند مطمئن باشد این سیلی آن‌قدر محکم خواهد شد آن‌قدر شدیدتر خواهد شد که تمام تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد.
گفتنی است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه‌شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.
 
در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرارداد.
 
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.
 
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcevv8zxjh8pzi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما