تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶
مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه زاهدان:

رژیم صهیونیستی در آتش خشم ملت‌های مسلمان از بین می‌رود

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه زاهدان گفت: سپاه انقلاب اسلامی و محور مقاومت، آتشفشان خشم ملت‌های مسلمان است و شما را در شعله‌های آتش می‌سوزاند.
رژیم صهیونیستی در آتش خشم ملت‌های مسلمان از بین می‌رود
مهدی کوچکزایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون» بیان کرد: طبق فرمایش امام راحل که این غده سرطانی باید از بین برود، تفکر انقلاب اسلامی هم این بود که رژیم صهیونیستی باید به دست مسلمانان و انقلاب اسلامی از بین برود.

وی افزود: این انگیزه از همان روز شروع شد و امروز به اوج خود رسیده است، و همانطور که مقام عظمای ولایت فرمود اسراییل ۲۵ سال آینده که نه؛ ممکن است چند سال آینده را هم نبیند و به دست خودش باعث نابودی خودش می شود.

مسئول بسیج طلاب تصریح کرد: پیام ما به بدخواهان، فریب خوردگان و کسانی که دلشان در گرو غرب و جسمشان اینجاست، این است که اعلام می‌کنیم وعده الهی محقق می‌شود چون قرآن و صادق است و مستضعفین بر دنیا حاکم می‌شود و ظالم‌ترین گروه در بشریت هم اسرائیل غده سرطانی است.

وی اظهارکرد: به دوستداران انقلاب اسلامی و جبهه مستضعفین این پیام را می‌دهیم که ایمان خودشان را حفظ کنند و به وعده الهی ایمان داشته باشد و گوش به فرمان ولی فقیه زمان باشند که حتماً زمینه ظهور آماده می‌شود و اسرائیل از بین می‌رود و نه تنها اسرائیل بلکه همه فریب خوردگان و بدخواهان بلاخص سردمدارشان آمریکا جنایتکار به سزای کارهایشان خواهند رسید.

 مهدی کوچکزایی یادآورشد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند که این نه اولین حرکت بود و نه آخرین حرکت خواهد بود، اسرائیل و جبهه استکبار از انقلاب اسلامی ضربه‌های متعددی در عناوین مختلف، شرایط مختلف، جاهای مختلف و به دست همین مردم، رزمندگان و امت حزب الله خورده است.

وی تشریح کرد: امروز چه آن کسی که در سراسر دنیا در آمریکای لاتین به اسم امپرالیسم مبارزه می‌کند و چه در خاورمیانه به اسم استکبار آمریکا اسرائیل و رهروان آنها ضربه خوردند و این سیلی گوشمالی بود که بفهمند طبق فرمایش ولی فقیه دوره بزن در رو تمام شده است، دوره‌ای که اسرائیل و آمریکا با چکمه‌های خود می‌آمدند که در کشور ایران جریان کاپیتولاسیون را اجرا کنند تمام شده است.

 کوچکزایی خاطرنشان کرد: اسرائیل حتی قدرتش به مردم مظلوم فلسطین نرسید و نخواهد رسید چه برسد به جمهوری اسلامی ایران که امید همه مردم ستم دیده دنیا و آزادگان جهان و انقلاب هستند چرا که جمهوری اسلامی ایران دقیق و هدفمند همان پایگاهی را زد که از آن سمت به کنسولگری ایران مورد اصابت قرارگرفته بود.

وی افزود: مردم ایران به صورت یکپارچه خواستار عزت ملی شدند و این در شرایطی است که ما دیدگاه‌های فرهنگی و اقتصادی متفاوتی را داریم اما دیدگاه ملی دیدگاهی نیست که منشا اختلاف نظر باشد، عملیات نظامی وعده صادق در صورتی اتفاق افتاد که پهپادهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه باعث خوشحالی و شادمانی مردم غزه شد و مردم غزه بعد از مدت‌ها شب آرامی را پشت سر گذراندند همچنین تحلیلگران جمهوری اسلامی آن را بزرگترین عملیات موشکی و پهبادی تاریخ معرفی کردند و بی‌سابقه از لحاظ حجم عملیات توصیف کردند و در نتیجه هیچ رسانه غربی نمی‌تواند حجم این عملیات را نادیده بگیرد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcaaan6o49ni61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما