تاریخ انتشار :شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

محور «چابهار - نیک‌شهر» بازگشایی شد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: محور «چابهار - نیک‌شهر» بازگشایی و برق اکثر روستاهای مناطق سیل‌زده وصل شده و اتصال فیبر نوری زرآباد هم برقرار گردیده است.
محور «چابهار - نیک‌شهر» بازگشایی شد
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، به نقل از روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در ادامه بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب استان بیان کرد: بارندگی‌های شدید در جنوب استان و بالا آمدن سطح آب مشکلاتی را برای مردم جنوب این استان ایجاد کرد.
 
 وی افزود: برق ۳۰۰ روستا قطع شد و راه‌های حدود بیش از ۳۰۰ روستا نیز آسیب دید که با دستور رئیس‌جمهور، معاون اول ایشان و حضور دوروزه وزیر کشور در استان و همراهی همه ارگان‌ها پیگیری‌ها و اقدامات لازم انجام شده است.
 
 این مسئول ادامه داد: ارتباط محور چابهار به نیک‌شهر برقرار شده و رفت‌وآمد در حال انجام است، تلاش برای بهسازی محور چابهار کنارک و زرآباد نیز در حال انجام است.
 
 وی گفت: هم اکنون برق اکثر روستاها وصل شده، فیبر نوری نیز که دچار آسیب شده بود و ارتباط زرآباد را به‌طورکلی قطع کرده بود نیز وصل شده و ارتباط در زرآباد هم اکنون برقرار است.
 
 کرمی ادامه داد: بالگردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هلال‌احمر در حال ارائه خدمات هستند تعدادی از بالگرد هم از نیروی دریایی ارتش به گروه مجهزهای خدمات‌رسان اضافه شده است.
 
 وی افزود: از استان‌های معین گروه مجهزهایی به‌ویژه در حوزه راه و شهرسازی و هلال‌احمر جهت هم‌افزایی به استان اعزام شده‌اند و همه در کنار هم در تلاش هستند.
 
 استاندار گفت: همچنین آب‌گرفتگی در منازل کنارک را داشتیم که بیش از ۶۰ اکیپ در حال خدمات‌رسانی هستند.
 
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdca6an6y49nie1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما