تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۵
امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسن مجتبی (ع) خاش مطرح کرد:

خرسندی ملت‌های مسلمان از عملیات موشکی ایران علیه اسرائیل 

امام‌جمعه اهل‌تسنن مسجد امام حسن مجتبی (ع) گفت: انتقام شجاعانه ایران از رژیم صهیونیستی علاوه بر هم‌وطنان ما، سبب خوشحالی مردم مظلوم فلسطین و غزه و نیز دیگر امت اسلامی شد.
خرسندی ملت‌های مسلمان از عملیات موشکی ایران علیه اسرائیل 
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، مولوی عبدالواحد ریگی با ابراز خرسندی از اجرای عملیات وعده صادق توسط غیورمردان سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: این انتقام شجاعانه علاوه بر هم‌وطنان ما، سبب خوشحالی مردم مظلوم فلسطین و غزه و نیز دیگر امت اسلامی شد.

امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسن مجتبی (ع) خاش ادامه داد: چنین اقدام جسورانه‌ای تا کنون توسط هیچ کشوری علیه رژیم صهیونیستی انجام نشده است و حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مایه افتخار ملت ایران است.

مولوی یادگاری ظهار کرد: چنین حرکت عظیم توسط مدافعان کشورمان سیلی سخت و بسیار فراتر از حمله به ساختمان کنسولی‌مان در کشور سوریه بود، و هدف آن نشان‌دادن گوشه‌ای از قدرت پنهان صنعت دفاعی و نیز تنبیهی بود برای متجاوزان به مرزوبوم کشورمان و حمایتی از مردم نوار غزه و سایر ددمنشی رژیم صهیونیست بوده است.

وی گفت: در این حمله هیچ مکان عمومی از جمله بیمارستان‌ها و مدارس مورد تهاجم قرار نگرفته و تنها هدف تنبیهی از سوی دولتمردان و نشان‌دادن گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشورمان بود.

مولوی یادگاری افزود: ایران اسلامی امروز به‌عنوان رهبر جبهه مقاومت صاحب اقتداری عظیم شده است که افتخاری بزرگ برای ایرانیان است.

وی افزود: اکنون ایران مقتدر نه‌تنها مقابل رژیم غاصب اسرائیل بلکه بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه در مقابل کشورهای آمریکا، انگیس، فرانسه و برخی کشورهای دیگر که پشتیبان این رژیم در مقابل موشک‌ها و پهپادهای ایرانی بودند، قرار داشت.

امام‌جمعه اهل‌تسنن مسجد امام حسن مجتبی (ع) خاطرنشان کرد: با وعده صادق قدرت بازدارندگی ایران به دنیا ثابت شد و به همگان تفهیم شد حرف‌هایی که در حوزه مسائل نظامی و فنّاوری نظامی می‌زند، شوخی نیست؛ بلکه واقعیتی است که به برکت خون شهدا به آن دست‌یافته است.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcbfwb8arhb05p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما