تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۵
فرمانده سپاه شهرستان مهرستان گفت: مردم درکنار مسئولین برای رونق تولید و اقتصاد کمک کنند و یکی از این راه‌ها، مطالبه به حق از مسئولین است.
مردم درکنار مسئولین برای رونق تولید و اقتصاد کمک کنند
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، علیرضا میری بنجار در جمع مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی مهرستان به مناسبت سال جدید و تحقق شعار سال بیان کرد: سال‌هاست که مقام معظم رهبری، شعار سال را حول محور اقتصاد نام‌گذاری می‌کنند و این یعنی مسئولین برای قوی کردن پایه‌های اقتصادی کشور در کنار سایر عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی تلاش کرده و به این امر توجه مضاعف و ویژه‌ای داشته باشند.
 
 وی افزود: در سال جدید کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که مدیران بومی، توانمند، جهادی و انقلابی هستند، می‌طلبد برای اشتغال جوانان، معیشت مردم و رفع محرومیت‌ها زمینه مشارکت مردم را فراهم کرده و شرایط را تسهیل کنند و برای تحقق شعار سال وارد میدان عمل شوند.
 
 این مسئول ادامه داد: مشارکت مردم که مقام معظم رهبری در شعار سال تأکید داشتند، یعنی مردم هم درکنار مسئولین برای رونق تولید و اقتصاد کمک کنند و یکی از این راه‌ها، مطالبه به حق از مسئولین است که همین امر از پشت‌میزنشینی، آن‌ها را به میدان عمل هدایت خواهد کرد.
 
 میری بنجار در پایان گفت: مردم برای اشتغال‌زایی و کمک به اقتصاد کشور و خانواده، ضمن سرمایه‌گذاری از طرح‌های عمرانی، کشاورزی، اصناف و...با استفاده از تسهیلات از نهادها و دستگاه‌های اجرایی مربوطه می‌توانند استفاده کنند.

 انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcd5j0ffyt09s6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما