تاریخ انتشار :جمعه ۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۳
مسئول ستاد نوروزی شهرداری سراوان مطرح کرد:

شهرداری سراوان آماده خدمات‌دهی به مسافران نوروزی

مسئول ستاد نوروزی شهرداری سراوان گفت: با‌توجه به‌فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ شهرداری سراوان تمهیدات و اقدامات لازم جهت رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی در زادگاه خورشید ایران را فراهم کرده است.
شهرداری سراوان آماده خدمات‌دهی به مسافران نوروزی
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، فرامرز امرا در گفتگو با شستون بیان کرد: سال نو را به همه مسافران و گردشگران نوروزی و همچنین همشهریان عزیز تبریک عرض می‌کنیم، تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان با بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم و تلاش داریم تا برنامه‌ها و اقدامات شهرداری سراوان را در راستای منویات مقام معظم رهبری که شعار سال را «جهش تولید با مشارکت مردم» عنوان داشتند پیش ببریم.
 
وی افزود: در راستای خدمات‌دهی به‌مسافران نوروزی، شهرداری سراوان امسال با قدرت وارد شده و به مسافران نوروزی و گردشگرانی که به زادگاه خورشید ایران می‌آیند خدمات‌دهی می‌کند.
 
مسئول ستاد خدمات نوروزی شهرداری سراوان تصریح کرد: از جمله این خدمات می‌توان به آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی جهت رفاه حال مسافران نوروزی، نورپردازی و روشنایی میادین سطح شهر، آماده‌سازی پارک بانوان جهت حضور پرشور بانوان و مسافران، افطاری دادن به مسافران نوروزی و همشهریان گرامی در ستاد نوروزی اشاره کرد.
 
 امرا ادامه داد: همچنین شهرداری سراوان در آستانه نوروز ۱۴۰۳ اقدام به رفع دست‌اندازها در خیابان‌های سطح شهر نموده است، حضور شبانه‌روزی پرسنل شهرداری در محل ستاد نوروزی جهت راهنمایی و هدایت مسافران و گردشگران نوروزی و در اختیار گذاشتن راهنمای سفر از اقدامات دیگر شهرداری است.
 
وی اضافه کرد: امیدواریم تمامی مسافران و گردشگرانی که به شهر علم و فرهنگ می‌آیند خاطره خوب و خوشی را از این شهرستان با خود ببرند و زمینه حضور بیشتر آنها در سال‌های آینده باشیم.
 
انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcjvaevhuqemoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما