تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۸
سپاه بزرگ‌ترین سازمان ضدتروریستی و امنیت‌بخش و همچنین باعث ثبات منطقه نه‌تنها کشور ما بلکه منطقه و حتی جهان است.
سپاه بزرگ‌ترین سازمان ضدتروریستی دنیاست
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، رضافرسوده کارشناس سیاسی با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در يادداشتی به اوشیدا نوشت: سپاه بزرگ‌ترین سازمان ضدتروریستی دنیاست همچنین سپاه امنیت‌بخش و باعث ثبات منطقه نه‌تنها کشور ما بلکه منطقه و حتی جهان است؛ مانند نابودکردن داعش توسط سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی انجام پذیرفت.  
 
علی‌رغم امپراطوری رسانه‌ای غرب بازتاب‌های گسترده و آثار بزرگی داشت از جمله بر اقتدار و عزت ایران و ایرانی در چشم مردم دنیا افزود،تمامی تبلیغاتی که از قدرت سامانه‌های دفاعی از جمله گنبد آهنین و...،توان نیروی هوایی خود در ذهن مردم منطقه و جهان کرده بودند که به پشتوانه آمریکا و غرب بود و از توانایی‌های خود همچون کاخی در ذهن‌ها ساخته بودند با این حمله موشکی فروریخت.

این حمله موشکی موفق دست برتر جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنانش کشید این حمله نه‌تنها رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد؛ بلکه باعث سرافکندگی و تحقیر حامیان غربی و در رأس آن‌ها دولت تروریست آمریکا شد و ضربه‌ای جبران‌ناپذیر به حیثیت آمریکا و غرب زد در یک جمله بازتاب و آثار معنوی و شناختی آن از آثار مادی و خسارت‌ها و تخریب‌های آن در سرزمین‌های اشغالی بیش‌تر بود. 

سپاه یک نهاد صرفاً نظامی نبوده؛ بلکه یک نهاد مردمی نیز هست و در هر جا که احساس نیاز شود در خط مقدم است از جمله مواقع بروز حوادث و بلایای طبیعی با بسیج نیروهای خود و گروه‌های جهادی و مردمی به کمک آسیب‌دیدگان شتافتند و هر جا نیاز بوده به کمک‌های خدماتی و مالی از جمله احداث بیمارستان‌های صحرایی و تهیه غذا و آذوقه و بازسازی خانه‌ها اقدام نموده است.  

در حوزه موشکی و هوافضا ایران پیشرفت‌های خیره‌کننده و شگفت‌انگیزی داشته است به‌طوری‌که در این حمله اخیر سیستم‌های پیشرفته اسرائیل و همراهی ۲۰ کشور دنیا از جمله قدرت‌های برتر نظامی دنیا مثل آمریکا و انگلیس و فرانسه نتوانستند این حمله موشکی را مهار کنند درصورتی‌که این حمله بخشی کوچکی از توانایی موشکی کشور ماست از جمله پیشرفت‌های زیرساخت موشک‌های نقطه زن با برد و سرعت بسیار بالا، پرتاب ماهواره به فضا و...بوده است همهٔ این خدمات مرهون تلاش‌ها و فداکاری‌های بی‌وقفهٔ پاسداران و رزمندگان سپاه اسلام از جمله سردار رشید اسلام شهید طهرانی مقدم می‌باشد.

نقش سپاه در مبارزه با گروه‌های تروریستی در مرزها از قبیل جیش الظلم و کومله و دموکرات و...مانند مبارزه با گروه‌های تروریستی در خارج از مرزها از قبیل گروه تروریستی داعش و... برجسته و شاخص است به‌طوری‌که همان‌طور امام خمینی (ره) فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود یک‌سخن مبالغه‌آمیز نیست؛ بلکه مطابق با واقع بوده و هست.

اگر جان‌فشانی‌های این نهاد مقدس و نورانی نبود این گروهک‌ها الان رشد کرده بود و به گروه تبدیل شده و حتی کشور هم تشکیل می‌دانند نظیر داعش که داعیه‌دار تشکیل حکومت عراق و شام بود؛ اما سپاه با فداکاری‌های شبانه‌روزی و سرداران شاخص و شناخته شده‌ای همچون سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی و... این گروه‌ها و گروهک‌ها را محدود و جلو رشد و تکثیر آنها را گرفت.

 از جمله بمباران مقر این گروهک‌های تروریستی در پاکستان عده‌ای زیادی از آنها نابود و به درک واصل کرد که اگر همکاری‌های بین‌المللی می‌بود این گروهک و دیگر تروریست‌ها به طور کامل نابود و غیرفعال می‌شدند. اما این نهاد مقدس به‌تنهایی کاری کرد که سازمان دیگری با این کیفیت نمی‌تواند انجام بدهد.

این گروهک که به تحریک دشمنان این مرزوبوم دوباره فعال شدند با ضرب شصتی که چند وقت پیش توسط سپاه دریافت کردند ضربهٔ مهلکی به آنها وارد شد که تا مدت‌ها زمین‌گیر هستند کمااینکه در این عملیات کور آنها، آنان با تمام وجود و هرچه در چنته دارند از جمله انتحاری‌ها و سلاح‌های پیشرفتهٔ خود که دشمنان حقیر این مرزوبوم به آنها دادند، به میدان آمدند ولی کاری از پیش نبردند و به اهدافشان نرسیدند درصورتی‌که سپاه بخش کوچکی از توان خود را به میدان آورد.


انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcd9j0fxyt09s6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما