تاریخ انتشار :شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۷
یک کارشناس ارشد حقوق گفت: وعده صادق نماد اقتدار و قدرت و هوشمندی و غرور ملی ایران، بازدارندگی و صرفاً یک تنبیه نه انتقام از جنایت‌کاران بود.
دفاع مشروع و مقتدرانه ایران تضمین‌کننده امنیت ملی کشور است
 به گزارش پایگاه خبری عصرهامون؛ فاطمه کارگر در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی شرط بقا و استمرار اسلامیت و جمهوریت نظام حفظ آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن (قدس‌سره) و تبعیت از فرامین امام‌گونه رهبری معظم انقلاب است.
 
 وی افزود: ان‌شاءالله با عنانت الهی ره‌آورد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه نصرت و غلبه ملت عزیز ایران در برابر قدرت‌های نظام سلطه در جهان غرب را تضمین می‌کند.
 
 این کارشناس مسائل حقوقی ادامه داد: دفاع مشروع و مقتدرانه ما تضمین‌کننده امنیت ملی ایران است.
 
 وی اضافه کرد: ما نباید در برابر اسرائیل در موضع انفعال قرار گرفته و از دولت و وزارت خارجه می‌خواهیم به این گستاخی پاسخ قاطع دهند.
 
 کارگر تصریح کرد: کشورهای منطقه نیز این را بدانند که باید در کنار ایران قرار بگیرند چرا که ممکن است این گستاخی در مورد آنها نیز تکرار شود و وعده صادق ما نماد اقتدار و قدرت و هوشمندی و غرور ملی ایران بازدارندگی و صرفاً یک تنبیه بود و نه انتقام جنایت‌کاران باید در زمان و مکان مناسب تقاص خون شهدای گران‌قدر ما را پس دهند.
 
 وی عنوان کرد: با هرگونه تجاوزی به حریم ما پاسخی کوبنده و پشیمان کنند دریافت خواهند کرد.
 
 کارگر خاطرنشان کرد: با ضرس قاطع عرض می‌کنم مؤلفه حیاتی و حائز اهمیت در نظام مقدس مبارزه با متجاوزان زمانه اکنون و نقطه عطف زمینه آمادگی جامعه بشریت برای ظهور حضرت الحجة القائم المنتظر المهدی (عج) به پرچم‌داری فرماندهی معزز کل قوا و شخصیت جامع‌الاطراف و جامع‌الاضداد آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) است.
 
 وی اظهار کرد: باور و ایمان قلبی داریم ایدئولوژی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه معرفت و بصیرت نظام اسلامی حکومت امیر المومنین (ع) است.
 
 کارگر گفت: امروزه شاهد هستیم بحمدالله و المنه در ظل عنایات قطب عالم امکان حضرت حجت (ارواحنا له الفداء) تحولات عظیمی در حال رخ‌دادن است و قدرت دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی منجی نهضت بیداری اسلامی و قائد عظیم‌الشأن انقلاب و ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) موجب رعب و شکستن هیمنه سران رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکا جنایت‌کار شده است.
 
 وی عنوان کرد: اتکا به ایمان راسخ و توکل به خداوند متعال و سلاح بصیرت و گوش سپردن به دستورات مقتدای امت و رهبر عالی‌قدر نظام اسلامی با ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمن افول و اضمحلال دشمنان شجره طیبه انقلاب اسلامی من رئوسهم رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا جنایت‌کار را رقم خواهد زد.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdchv6nzi23n-xd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما