تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲
بخشدار صابری گفت: اولویت اصلی ام خدمت به مردم است و از تمام توانم در هر سنگری استفاده میکنم.
اولویت اصلی ام خدمت به مردم است/ معادن غنی همت دولت تدبیر و امید را می طلبد
به گزارش سرویس عصرهامون به نقل از خبرنیمروز، خبرنگار خبرنیمروز مصاحبه ای با بخشدار صابری ترتیب داده است که در ادامه می خوانید.
ابوذر شه بخش بخشدار بخش صابری در پاسخ  به سوال خبرنگار خبرنیمروز بزرگترین اشتباه مدیریتی شما چیست؟ اظهار داشت: قضاوت در مورد نحوه مدیریت بنده را مردم عزیز باید انجام دهند، بنده بعنوان یه خدمتگزار تمام تلاشم را برای خدمت به مردم بکار بسته ام ولی با توجه به نوپا بودن شهرستان و همچنین بخشداری صابری قطعا ایراداتی وجود دارد که من به نظر همه دوستان و منتقدانم ارزش قائلم و از پیشنهادات کارشناسانه همه عزیزان در راستای خدمت به مردم استفاده خواهم کرد.
وی در پاسخ به اینکه برترین مدیر استان از نظر شما دراین مدت فعالیتتون چه شخصی است؟ تصریح کرد: برتر بودن مدیران قطعا از روی نگاه و تفکر خدمتی آنها به مردم قابل ارزیابی است.
بخشدار صابری با بیان اینکه رشته تحصیلی اش کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل است خاطر نشان کرد: بدلیل علاقمندی به حوزه سیاسی و همچنین ارتباط رشته دانشگاهی با این شغل، این مسئولیت را برعهده گرفتم تا بتوانم خدمتگزار این مردم شریف باشم.
شه بخش در پاسخ به اینکه چرا شما بعنوان مدیر دولتی مشغول بکار شدید؟ ادامه داد: من هیچگونه وابستگی حزبی و گروهی به هیچ جناحی ندارم و از اواخر دولت قبل که شهرستان نیمروز مستقل شد مسئولیت بخشداری صابری را برعهده گرفتم و با نگاه خدمت به مردم در هر حوزه ای آمادگی کامل دارم.
وی با اشاره به اقدامات و عملکرد خود در مدت فعالیت در بخشداری اذعان داشت: کارهای بسیار ارزشمندی از طریق دهیاری ها و دولت که میتوان به ارتباط مخابراتی روستای اومار که هیچگونه ارتباط تلفنی نداشتند اشاره کرد.
شه بخش ابراز کرد: احداث کارخانه لوله GRP، کارخانه فراوری شمش آنتیموان، احداث بوستانهای روستایی برای ایجاد نشاط کودکان و نوجوانان در روستاها، شن ریزی معابر، روشنایی معابر، ...  از دیگر اقداماتی است که می توان نام برد.
بخشدار در پاسخ به اینکه اصولگرا یا اصلاح طلب هستید؟ اذعان داشت: بنده هیچگونه وابستگی حزبی و گروهی ندارم و در واقع نه اصلاح طلبم و نه اصولگرا، پیرو خط ولایت جهت خدمت به مردم شریف از تمام توانم در هر سنگری استفاده میکنم.
وی در پاسخ به اینکه چه چشم اندازی را برای مردم بخش صابری از آینده این بخش میتوانید ترسیم کنید؟ افزود: وجود معادن بسیار غنی در حوزه بخش صابری قابلیت ایجاد قطب معدنی در کشور را دارد که احداث و افتتاح کارخانه فراوری شمش آنتیموان یکی از این ظرفیتهای بالاست و معادن مس غنی در حوزه بخش وجود دارد که بخشی در حال بهره برداری و بخشی هم در حال مطالعه است که با نگاه ویژه دولت ان شااله. به یک قطب معدنی بزرگ در کشور تبدیل خواهد شد.
شه بخش بیان کرد: معادن مس نیز در حال استخراج، قطعا با حمایت سرمایه گذاران بومی و غیر بومی که در حال حاضر توسط دولت صورت گرفته میتوان گفت در آینده ای نه چندان دور این مهم دست یافتنی خواهد بود و بدلیل گسترده بودن طرح تاریخ دقیقی نمی توانم پیش بینی کنم.
انتهای پیام/9717
 
  https://www.asrehamoon.ir/vdchx6n6.23nqidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما