تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۸
امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: سیلی‌زدن به دشمن صهیونیستی، تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران و تغییر موازنه قدرت، از اهداف عملیات وعده صادق است.
عملیات وعده صادق بزرگ‌ترین عملیات پهپادی تاریخ است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی در گفتگو با خبرنگار پهره با اشاره به مُشت آهنین فرزندان انقلاب و رزمندگان اسلام به رژیم جعلی اسرائیل، بیان کرد: اَبعاد عظمت عملیات وعده صادق که بزرگ‌ترین عملیات پهپادی تاریخ لقب گرفته باید برای جامعه روشن بشود.
 
 وی افزود: اولین موضوع آن ناکامی غرب در رهگیری است درصورتی‌که ما قدرت محدودی را نشان دادیم؛ اما دشمن با تمام توان در جهت مقابله با جمهوری اسلامی به میدان آمد.
 
 این خطیب جمعه ادامه داد: از آثار و پیامد آن این است که شورای امنیت تشکیل جلسه داد؛ ولی به دلیل تغییر موازنه قدرت بعدازاین عملیات در جهان حتی یک بیانیه هم علیه جمهوری اسلامی، نتوانست صادر کند.
 
وی اضافه کرد: کار دیگر دشمن بعدازاین عملیات در زمینه رسانه جهت کوچک‌نمایی آن است.
 
 حجت‌الاسلام بزمانی عنوان کرد: نکته بعدی این عملیات شفافیتِ انجام آن توسط جمهوری اسلامی ایران بود، ضمن اینکه دیپلماسی و میدان هم با هم هماهنگ بودند.
 
 وی تصریح کرد: سیلی‌زدن به دشمن صهیونیستی، تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران و تغییر موازنه قدرت، از اهداف عملیات وعده صادق است.
 
امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر با اشاره به دوم اردیبهشت‌ماه سالگرد تأسیس سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: بر اساس ماده ۱۵۰ قانون اساسی سپاه این شجره طیبه در جهت حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و خود انقلاب اسلامی یک وظیفه بزرگ بر عهده دارد و امروز می‌بینیم که سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف از قبیل حوزه امنیت، سازندگی، اطلاعاتی، فرهنگی و خدمت‌رسانی فعال است و ما باید قدردان زحمات سپاه باشیم.
 
وی ضمن اشاره به پنجم اردیبهشت، سالروز واقعه طبس اظهار کرد: اولین نکته این بوده که ما در محاسبات ذهنی خودمان، همین‌طور که برای عوامل مادی حساب باز می‌کنیم باید به موضوعات و مسائل معنوی هم توجه کنیم؛ مردمی که پای‌کار خدا باشند خداوند هم پای‌کار آنها است و نکته دوم عبارت از این بوده که این واقعه آغازی بر پایان مداخلات آمریکا در کشور ما، منطقه و غرب آسیا و شروع اُفول آمریکا بود.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdca0an6a49nie1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما